اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امام جمعه بسطام: قانون عفاف و حجاب قاطعانه اجرا شود

امام جمعه بسطام گفت: مسأله عفاف و حجاب از مباحث مهم شورای فرهنگ عمومی است که باید پیگیری و قانون عفاف و حجاب قاطعانه اجرا شود.

امام جمعه بسطام: قانون عفاف و حجاب قاطعانه اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه بسطام عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، با گرامیداشت روز معلم، به اجرای قانون عفاف و حجاب در ادارات اشاره و از جدیت، پیگیری و اجرای قاطعانه این قانون تشکر کرد.

وی افزود: این پیگیری‌ها مایه دلگرمی متدینان شهرستان شاهرود شده است و باید همه به وظیفه خود در حد توان توجه کرده و فرماندار شهرستان هم موضع خوب و حساسیت ویژه‌ای روی موضوع دارد.

امام جمعه بسطام گفت: مسأله عفاف و حجاب از مباحث مهم شورای فرهنگ عمومی است که باید پیگیری شود.

برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بسطام

رضوی‌نسب به سالروز شهادت امام صادق (ع) و برگزاری یادواره شهدای روحانی که در استان سمنان سهم چشمگیر ۶۰ شهید روحانی متعلق به شهرستان است، اشاره و برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد (ع) بسطام در این روز را تشریح کرد.

وی با اشاره به خصوصیات فرمانده سابق سپاه شهرستان شاهرود در دوران بحرانی مسؤولیت و حفظ جایگاه سپاه به عنوان رکن اساسی در کرونا و اغتشاشات افزود: سرهنگ یونسیان، فرمانده جدید هم پا به کار و انقلابی است و آرزوی موفقیت برای ایشان داریم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/74036/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول