اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

حضور 80 تولیدکننده خانم در نمایشگاه قرآن/ رونق فعالیت‌های خانگی در «ایران بان نو»

مجموعه «ایران بان نو» باحضور درنمایشگاه قرآن به ارائه خدماتی مانند جشنواره‌های کارآفرینی باحضور بانوان کارآفرین از سراسر ایران و برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار برای پیشرفت بانوان ایران زمین پرداخته است.

حضور 80 تولیدکننده خانم در نمایشگاه قرآن/ رونق فعالیت‌های خانگی در «ایران بان نو»

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، مجموعه «ایران بان نو» باحضور در نمایشگاه قرآن به ارائه خدماتی مانند جشنواره‌های کارآفرینی با حضور بانوان کارآفرین از سراسر ایران و برگزاری دوره‌های آموزشی کسب و کار برای پیشرفت بانوان ایران زمین پرداخته است.

خانم دین محمدی سرپرست مؤسسه ایران بان نو در گفت وگو با توانا گفت: این مؤسسه بزرگترین شبکه بانوان کارآفرین را درحوزه کسب و کارهای خانگی راه‌اندازی کرده و الحمدالله امسال مدیریت نمایشگاه قرآن یک رواق را به حمایت از تولید اختصاص داده است.

وی گفت: ما از سراسر کشور حدود هشتاد تولیدکننده خانم را به نمایشگاه قرآن دعوت کردیم و هشتاد غرفه را در رواق شرقی به این بانوان اختصاص دادیم که به فروش محصولات خود در حوزه صنایع دستی، سوغات و صنایع فرهنگی پرداختند.

دین محمدی افزود: در حال حاضر این غرفه برای معرفی مجموعه از سوی مؤسسه برپا شده است.

سرپرست در انتها گفت: در غرفه ایران بان نو علاوه بر معرفی مجموعه به بانوانی که تمایل دارند در کنار خانواده فعال اقتصادی باشند مشاوره می‌دهیم و همچنین نمونه‌ای از محصولاتی که فروش آنها در غرفه‌های رواق شرقی انجام می‌شود در این غرفه عرضه می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول