اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

تجلیل از خانواده‌های شهدا در نمایشگاه قرآن/ شهدای قرآنی را معرفی کنید

غرفه شهدای قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم ضمن معرفی شهدای قرآنی به تکریم خانواده‌های شهدا و اجرای برنامه‌های قرآنی برای عموم علاقه‌مندان می‌پردازد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا در نمایشگاه قرآن/ شهدای قرآنی را معرفی کنید

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلاس بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و تا ۲۶ فروردین ادامه دارد.

یکی از غرفه‌‌های این نمایشگاه غرفه شهدای قرآنی است که به همت سازمان قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله (ص) برپا شده است.

رحیم قربانی مسئول سازمان عترت و بسیج تهران و دبیر کمیته شهدای قرآنی در گفت‌و‌گو با توانا حضور سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه تهران بزرگ را با غرفه ویژه شهدای قرآنی، طرح یاران سلیمانی عنوان کرد و گفت: در این غرفه شهدای قاری، حافظ، معلم و فعال قرآنی را معرفی می‌کنیم.

 

قربانی درباره فعالیت‌های کمیته قرآنی، افزود: ارائه فعالیت‌هایی در یادواره شهدای قرآنی، دیدارهای جامعه قرآنی با خانواده شهدا و سایر فعالیت‌های دیگر که برای شهدای قرآنی انجام شده است. همچنین پخش تلاوت قرآن شهدا، مستند و نماهنگ‌هایی درباره شهدا از جمله برنامه‌های این بخش است.

وی از میزبانی از خانواده‌های شهدا در نمایشگاه خبر داد و گفت: در برخی از شب‌ها مقدم حضور خانواده‌های شهدای قرآنی، حضور گروه هم‌خوانی درباره شهدا، حضور ایثارگران و جانبازان از جمله فعالیت‌های ما است.

قربانی درباره فعالیت‌هایی که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن انجام می‌شود، افزود: مسابقات تلاوت قرآن برای کودکان در قالب یاد و نام شهدا و ارائه آیات ایثار، مقاومت و شهادت برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج در پایان سخنان خود خطاب به بازدیدکنندگان گفت: از مردم می‌خواهیم شهدای قرآنی که اسمشان در لیست ما نیست، شناسایی و به ما معرفی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول