اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اهدای خون بیش از ۱۲۰۰ کرمانشاهی در نوروز امسال/ روزه‌داران بعد از وعده افطار خون اهدا کنند

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت:در ایام ماه مبارک رمضان برای رفاه حال روزه‌داران در ساعاتی بعد از افطار در خدمت اهداکنندگان خون هستیم.

اهدای خون بیش از ۱۲۰۰ کرمانشاهی در نوروز امسال/ روزه‌داران بعد از وعده افطار خون اهدا کنند

مریم میرزاده، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان برای رفاه حال روزه‌داران در ساعاتی بعد از افطار در خدمت اهداکنندگان خون هستیم.

وی ادامه داد: هر روز در ایام غیرتعطیلی در ساختمان مرکزی از ساعت 8 صبح تا 22 و 30 دقیقه به صورت یکسره و در روزهای جمعه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 13 و 30 دقیقه پذیرش اهداکنندگان را داریم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه بیماران در همه ایام سال نیاز به خون و فرآوردهای خونی دارند، لذا نیاز به حضور اهداکنندگان در مراکز اهدای خون بسیار ضروری است.

وی تصریح کرد: حدود یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در ۱۴ روز نخست امسال به مراکز انتقال خون استان مراجعه کردند و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول