اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دعوت از جامعه ورزشی کرمانشاه به پویش سراسری اهدای خون

رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه با دعوت از جامعه ورزشی کرمانشاه به پویش سراسری اهدای خون، ادامه داد: پویش سراسری اهدای خون جامعه ورزش از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه با مشارکت جامعه ورزش جوانان در این امر خداپسندانه در حال اجرا است.

دعوت از جامعه ورزشی کرمانشاه به پویش سراسری اهدای خون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی باباملکی رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی در خصوص برنامه‌های اجرایی گرامیداشت این هفته، اظهار کرد: در  همین راستا برنامه‌های خاصی برای این هفته طرحی شده که آغاز آن با برگزاری ششمین جلسه ستاد ساماندهی برای بررسی و پیگیری امورات جوانان در بحث اشتغال و مسکن در فرماندار برگزار شد.

وی با دعوت از جامعه ورزشی کرمانشاه به پویش سراسری اهدای خون، ادامه داد: پویش سراسری اهدای خون جامعه ورزش از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه با مشارکت جامعه ورزش جوانان در این امر خداپسندانه در حال اجرا است.

برگزاری مراسم کوه‌پیمایی جامعه ورزش و جوانان کوهنوردان در طاق‌بستان تا مزار شهدای گمنام،  برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، برنامه فرهنگی از سوی سمن‌ها، میزبان المپیاد ورزشی کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در هفت رشته ورزشی(شطرنج، فوتسالف آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی و والیبال) در بخش آقایان، همایش پیاده‌روی خانوادگی در محله کرناچی،  میزبان مسابقات فوتسال امید های کشور از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول این هفته است که رییس اداره ورزش و جوانان کرمانشاه به آن اشاره کرد.

وی در پایان، اظافه کرد: در این هفته تمامی پایگاه‌های ورزشی صبحگاهی با همکاری شهرداری برای استفاده مردم در نقاط مختلف شهر برپا است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول