اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آبیک می تواند بیشترین نقش آفرینی را برای تحقق شعار سال داشته باشد

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک معتقد است، این شهرستان با توجه به وجود صنایع و مقوله سرمایه گذاری می تواند بیشترین نقش آفرینی را در تحقق شعار نورانی رهبر معظم انقلاب داشته باشد.

آبیک می تواند بیشترین نقش آفرینی را برای تحقق شعار سال داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، نخستین جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور امام جمعه شهرستان آبیک، رئیس و اعضای شورای تامین شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این جلسه، کاهلی و راحت طلبی را مهمترین مانع رشد انسان و بزرگترین دشمن برای عدم توفیقات دانست و اظهار کرد: اینکه برخی دچار رخوت هستند در درون خود دچار رخوت هستند و نباید به گردن زمین و زمان بیندازند چرا که بی حالی و انرژی از درون خود انسان می جوشد.

وی با طرح این سوال که راز موفقیت انسان در چیست،  توضیح داد: با برنامه ریزی بر اساس علائق، استعدادها، زد و بند و ارتباطات که فریب شیطان است می توان موفق شد اما سر اصلی موفقیت انسان به اذعان شهید سردار دلها این است که "هر جا هستیم محکم بایستیم" خدا جایگاه بعدی را برای ما تعیین می کند یا ارتقا می بخشد. هرکسی که کوتاهی کند به خودش ظلم و اجحاف کرده است.

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به اتفاقات ارزشمندی که در سال گذشته در شهرستان رخ داد همچون رسیدن آب سد طالقان به آبیک، کلنگ زنی پروژه الحاقی بیمارستان دولتی شهدا و پیاده روی بزرگ اربعین و... ابراز امیدواری کرد: امسال در حوزه فرهنگی، اشتغال، معیشت و مشکلات محیط زیستی شهرستان تدابیر لازم اندیشیده شود.

سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک در ادامه این جلسه با اشاره به وجود فراز و نشیب های این شهرستان در سال گذشته اظهار کرد: با همت و پشتیبانی فرماندار شهرستان آبیک و مساعدت شهرداران و روسای شوراها و جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش بیش از 600 نفر از دانش آموزان و خانواده های این شهرستان در رزمایش عظیم فرهنگی راهیان نور شرکت داشتند.

وی افزود: شعار امسال مقام معظم رهبری فقط شعار نیست بلکه راهبرد است و بیانگر ژرف اندیشی رهبر فرزانه انقلاب به مسائل اقتصادی و دشمن شناسی است که با توجه به پس گرفتن بودجه سال 1402 از سوی دولت،  امید است مهار تورم جدی گرفته شود.

این مسئول تصریح کرد: سپاه پاسداران با تمام توان آمادگی دارد در همه عرصه ها و زمینه ها به دولت کمک کند که سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک این آمادگی را دارد که به ادارات در زمینه مسائل اقتصادی و دانش بنیان کمک کند و بسیجی وار و جهادگونه نقش و جایگاه خود را که جز خدمتگزاری نیست،  کنک کند و به نحو احسن نقش خود را ایفا کند.

مسئولان امید آفرینی کنند

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک بیان کرد: سال گذشته اقدامات اساسی و اثربخش توسط مسئولان شهرستان آبیک به ویژه در راس فرماندار این شهرستان و اعضای شورای تامین رقم خورد که باید گفت شورای تامین دقیق و موشکافانه مسائل شهرستان را بررسی و پیگیری می کند.

صادق پور بر امیدآفرینی و خدمت رسانی بیش از پیش همه مسئولان شهرستان آبیک در قالب رزمایش در سال جاری برای ایجاد امید در وجود مردم تاکید و خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری در حرم رضوی فرمودند: همه کسانی که تریبون و قدرت و توانایی تبیین شعار سال را دارند لازم است برای تحقق شعار نورانی ایشان گام بردارند. مسئولان لازم است اقدامات و عملکرد خود را به سمع و نظر مردم برسانند که نوعی جهاد تبیین است.

این مسئول نظامی با بیان اینکه راه مسئولان روشن است و نباید برخی مسائل مانع  تبیین شعار سال شود، افزود: شهرستان آبیک با توجه به وجود صنایع و مقوله سرمایه گذاری، می تواند بیشترین نقش آفرینی را در تحقق شعار رهبری داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول