اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری همایش تکریم از شبانان و گله‌داران سمنان/ تقدیم 281 شهید عشایر به انقلاب

همایش تکریم از شبانان و گله‌داران عشایر استان سمنان برگزار شد.

برگزاری همایش تکریم از شبانان و گله‌داران سمنان/ تقدیم 281 شهید عشایر به انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، همایش تکریم از شبانان و گله‌داران عشایر استان سمنان صبح امروز با حضور معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه، استاندار سمنان، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان و سایر مسؤولان آغاز شد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این همایش با بیان اینکه عشایر یکی از باوفاترین اقشار به نظام و انقلاب هستند، گفت: عشایر سربازان خط مقدم اقتصاد کشور هستند.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر همراهی عشایر بوده و در چهار سال گذشته، عشایر علی‌رغم همه مشکلات ایجادشده، قدرتمندتر از گذشته پای آرمان‌های انقلاب ایستادند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هدف از برگزاری این همایش، تکریم شبانان و عشایر استان و برپایی میز خدمت برای رفع مشکلات این قشر است.

دامغانی با اشاره به اینکه استان سمنان 281 شهید عشایر به انقلاب تقدیم کرده است، عنوان کرد: یک هزار و 950 نفر جانباز و ایثارگر عشایر از استان سمنان هستند که در طول دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به امام زمان (عج) و ائمه اطهار (ع) است، اظهار کرد: ملت ایران زیر سایه انقلابی که توسط امام خمینی(ره) رقم خورد، زیست می‌کنند و با حضور خود در میدان، از زیر سلطه طاغوت بیرون آمدند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول