اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شبانان و عشایر سمنان تقدیر می‌شوند

همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان به همت سازمان بسیج سازندگی این استان برگزار می‌شود.

شبانان و عشایر سمنان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش روز چهارشنبه، 24 اسفندماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان با حضور رئیس فراکسیون عشایری مجلس، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی کل سپاه، رئیس سازمان بسیج سازندگی، نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار سمنان، رئیس سازمان بسیج عشایری و سایر مسؤولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد، افزود: در این همایش، از 400 نفر از شبانان و گله‌داران عشایر استان سمنان تقدیر خواهد شد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: در این همایش، همچنین میز خدمت رسیدگی به مشکلات عشایر استان نیز با حضور مسؤولان برپا خواهد شد.

کاشفی افزود: هدف از برگزاری همایش تکریم از شبانان و عشایر استان سمنان، علاوه بر تکریم عشایر، حضور مسؤولان کشوری و استانی و عشایر در کنار هم برای حل مشکلات این قشر است.

وی افزود: در حاشیه این همایش، همچنین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «روایت جهاد» استان سمنان با معرفی نفرات برگزیده نیز انجام خواهد شد.

پایان پیام/74002/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول