اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌برداری ۳۵ پروژه در بخش عشایری استان سمنان

استاندار سمنان از بهره‌برداری بالغ‌بر ۳۵ پروژه در بخش امور عشایر استان سمنان خبر داد.

بهره‌برداری ۳۵ پروژه در بخش عشایری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای عشایری استان سمنان اظهار کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به این استان اعتبار مطلوبی برای بخش عشایر در نظر گرفته شد که در راستای رسیدگی و برطرف کردن مسائل و مشکلات این بخش هزینه شده است.

وی افزود: در زمینه تهیه دامدارکارت نیز اقدامات خوبی در راستای اعطای تسهیلات با محوریت بانک کشاورزی در استان سمنان صورت گرفته است.

استاندار سمنان گفت: تأمین آب، سوخت و نهاده‌های مورد نیاز دام‌های عشایر استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود پیگیری و با اتخاذ تدابیر ویژه انجام شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: مطالبات و دغدغه‌های عشایر که در داخل استان سمنان قابل‌ رسیدگی است، در راستای برطرف شدن پیگیری می‌شود و برخی موارد که نیاز به پیگیری ملی دارد، از طریق مرکز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته دولت سال جاری بالغ‌بر ۳۵ پروژه در بخش امور عشایر استان سمنان به بهره‌برداری رسید که نسبت به هفته دولت سال گذشته رشد بسیار خوبی داشته است.

استاندار سمنان گفت: جلسات شورای عشایری استان به‌منظور بررسی موارد و مسائل عشایر و رسیدگی به این موضوعات، به‌صورت مستمر و ماهانه برگزار شود و کمیته‌های تخصصی ذیل شورا نیز با جدیت کار را دنبال کنند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول