اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر بسکتبال| ۲ امتیاز حساس در جیب شاگردان کوهیان

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در پنجمین بازی دور دوم لیگ برتر مقابل پالایش نفت آبادان به برتری دست یافت.

لیگ برتر بسکتبال| ۲ امتیاز حساس در جیب شاگردان کوهیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پنجم دور دوم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز (یکشنبه ۲۱ اسفند) برگزار شد که تیم‌های ذوب‌آهن و پالایش‌نفت‌ آبادان در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، فرید اصلانی، سجاد مشایخی، محمد حسن‌زاده، امیر علی قلی‌زاده، محمد حسین جعغری، علی کاشانی، حمید ضیایی و مهدی عسگری‌فر بازیکنان ذوب‌آهن در این دیدار بودند.

محمد شهریان، سیدعلی چاشی، محمدرضا تقی‌لو، محمد رحیمیان، سعید داورپناه، محمد جواد بن‌رشید، اصغرکاردوست، مسعود سلیمانی، نوید رضایی‌فر، مهدی هلچی، یعقوب شلوشی و علی دورقی بازیکنان تیم نفت در این بازی بودند.

در کوارتر نخست این دیدار از ابتدا شاهد جدالی پایاپای بودیم که در پایان نیز با تساوی در عدد ۱۷ به پایان رسید.

کوارتر دوم هم با رقابت نزدیک دو تیم آغاز شد، اما رفته رفته ذوبی‌ها برتری خود را به حریف دیکته کرده و با نتیجه ۲۳ بر ۱۰ از سد نفت گذشتند.

در کوارتر سوم نفتی‌ها برای جبران نتیجه تلاش خود را بیشتر کردند اما در نهایت با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه ۲۰ بر ۱۹، ذوب‌آهن در این کوارتر هم به برتری دست یافت.

در کوارتر چهارم و پایانی بازیکنان نفت فشار خود را افزایش دادند و با نتیجه ۳۱ بر ۲۳ به برتری دست یافتند اما در نهایت این نماینده اصفهان بود که در مجموع امتیازات با حساب ۸۳ بر ۷۷ مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

حواشی:

* این مسابقه به نوعی نبردی برای تثبیت جایگاه سومی گروه A مسابقات لیگ برتر است چرا که پالایش نفت و ذوب‌آهن به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم گروه قرار دارند.

* با وجود اینکه با توجه به حواشی ایجاد شده قرار بود طرفداران تیم مهمان در بازی‌های لیگ برتر حضور نداشته باشند، تعدادی از طرفداران تیم نفت در سالن حضور دارند.

* در اواسط کوارتر دوم درگیری‌های عجیبی روی سکو‌های سالن ملت صورت گرفت که دامنه آن به داخل زمین نیز کشیده شد و باعث شد بازی با دقایقی تاخیر مواجه شود.

* کوارتر سوم این دیدار به دلیل آرام شدن جو سالن با دقایقی تاخیر آغاز شد.

* ارسلان کاظمی ستاره مصدوم ذوب‌آهن، در سالن حضور دارد و به هم‌تیمی‌های خود روحیه می‌دهد‌؛ محمد‌حسین احمدی دیگر بازیکن مصدوم ذوب‌آهن نیز در سالن حضور دارد.

* تماشاگران ذوب‌آهن به شدت تیم خود را مورد حمایت قرار می‌دهند.

* ذوبی‌ها در پایان در حمایت از تیمشان سرود قهرمانی سر دادند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول