اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن در پایان مرحله مقدماتی دوم شد

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر دوم شد.

لیگ برتر بسکتبال| ذوب‌آهن در پایان مرحله مقدماتی دوم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته بیست و دوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد که تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان آویژه صنعت مشهد بود.

ذوب‌آهن در کوارتر نخست ۲۳ بر ۲۲ پیروز شد اما در کوارتر دوم تیم مشهدی عملکرد بهتری داشت و در پایان نیمه نخست با نتیجه ۴۹ بر ۳۸ از ذوب‌آهن پیش افتاد.

در کوارتر سوم سبزپوشان تعدادی از امتیازات عقب افتاده را جبران کردند و با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ برنده شدند اما در کوارتر چهارم بازی نزدیک پیش رفت تا در پایان آویژه صنعت مشهد با نتیجه ۸۷ بر ۸۴ ذوب‌آهن را شکست دهد.

به این ترتیب ذوب‌آهن با ۱۶ برد و ۶ باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال در پایان مرحله مقدماتی قرار گرفت.

مرحله مقدماتی دوم از ۱۷ بهمن ماه در سه گروه آغاز می‌شود و ذوب‌آهن با تیم‌های شهرداری گرگان، کاله مازندران و پالایش نفت آبادان هم‌گروه است و به صورت رفت و برگشت بازی می‌کند تا در پایان براساس جایگاهش با تیم‌های گروه دیگر که تیم‌های پنجم تا هشتم لیگ هستند، رقابت کند.

پایان پیام/۶۳۰۹۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول