اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کوهیان: بازیکنان ذوب‌آهن برای پیروزی مصمم بودند

سرمربی تیم بسکتبال ذو‌ب‌آهن گفت: بازی سختی با کاله داشتیم
مهم این است که بازیکنان توانشان را جمع کرده بودند که بازی را ببرند و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

کوهیان: بازیکنان ذوب‌آهن برای پیروزی مصمم بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن بعد از پیروزی مقابل کاله اظهار داشت: بازی‌های دور دوم سخت است، ۴ تیم بالای جدول با یکدیگر بازی می‌کنند و همه بازی‌ها سخت و دشوار است.

وی تصریح کرد: بازی سختی با کاله داشتیم،‌ مهم این است که بازیکنان توانشان را جمع کرده بودند که بازی را ببرند و خوشبختانه به پیروزی رسیدیم.

کوهیان در ادامه گفت: چند بازی که در دور نخست انجام دادیم، بازی خوبی نکردیم و باختیم، امروز بازی بهتری انجام دادیم و تمرکز بهتری داشتیم و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان بیان کرد: محمدحسین احمدی مصدوم است، حضور این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند و امیدوارم مصدومیت این بازیکن زودتر برطرف شود.

ذوب‌آهن باتجربه‌تر بازی کرد و پیروز شد

علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال کاله نیز اظهار داشت: بازی نزدیکی بود، فکر می‌کنم این قائده در بسکتبال وجود دارد که هرتیمی از فرصت‌ها بهتر استفاده کند، پیروز می‌شود، ذوب‌آهن باتجربه‌تر و کم‌اشتباه‌تر بازی کرد و پیروز شد.

وی ادامه داد: تیم ما جایی که باید در دفاع تمرکز خوبی داشته باشد، در ریباند‌های دفاع ضعیف‌تر بودیم و زیر حلقه ذوب‌آهن نیز موفق نبودیم، داوری هم خوب بود.

آرزومندی در پایان گفت: این نوع بازی‌ها را همه تیم‌ها در جلسه هماهنگی لیگ تایید کردند زیرا می‌خواستند بازی‌های بیشتری در لیگ باشد و رقابت نزدیک‌تر باشد، هر طرحی نقاط ضعف و قوت دارد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول