اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

مسئولان کمیته راهبری ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاهها منصوب شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکام جداگانه‌ای، رئیس‌ کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» و رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

مسئولان کمیته راهبری ارزیابی عملکرد رؤسای دانشگاهها منصوب شدند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، با توجه به تحقق نظام مدیریت حرفه‌ای در حوزه علم و فناوری کشور و سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های آموزش‌عالی، پژوهش و فناوری، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رئیس‌ و دبیر کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» را منصوب کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در احکام جداگانه‌ای، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه را به‌عنوان رئیس‌ کمیته راهبری «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» و روح‌الله رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌های پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری درخواست کرد: به‌ منظور ارج‌ نهادن به مدیریت حرفه‌ای آموزش‌عالی، تأکید بر مدیریت دانش و ثبت الگوها و تجارب موفق، ضروری است عملکرد رؤسای دانشگاه‌­ها و مؤسسه‌­های آموزش‌عالی، پژوهش و فناوری در بازه زمانی یک‌سال گذشته ارزیابی شود تا الگوهای موفق مدیریتی در محورهای راهبردی برای توانمندسازی، بهبود و ارتقای عملکرد معرفی شوند.

وزیر علوم تأکید کرد: با توجه به تدوین الگوی سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای موسسه‌های علمی، انتظار می‌رود رؤسای محترم تمامی مؤسسه‌ها در فرآیند ارزیابی با دبیرخانۀ «سنجش شایستگی و ارزیابی عملکرد رؤسای مؤسسه‌های علمی» مستقر در مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، به‌صورت کامل همکاری داشته و اطلاعات مورد نیاز را ارائه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول