اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

وزیر علوم کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه مازندران را به زمین زد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به شهر بابلسر، کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه مازندران را در محوطه خوابگاه حضرت زینب (س) این دانشگاه به زمین زد.

وزیر علوم کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه مازندران را به زمین زد

یه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه کلنگ زنی خوابگاه متاهلین دانشگاه مازندران، گفت: احداث خوابگاه برای دانشجویان متاهل یک تکلیف قانونی است و ما در راستای عمل به قوانین مصوب مجلس تلاش می کنیم فضای خوابگاهی برای دانشجویان متاهل را توسعه ببخشیم.

وی تاکید کرد: اولویت دولت و همینطور وزارت علوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و آغاز طرح‌های عمرانی جدید در آموزش عالی در اولویت نیست به جز احداث خوابگاه متاهلین که استثنا بوده و تکلیف قانونی است.

این خوابگاه در مدت ۱۸ ماه و در ۵ طبقه به مساحت ۴۰۰۰ مترمریع احداث می شود.

فرماندار بابلسر و رئیس دانشگاه مازندران نیز در این مراسم حضور داشتند.

قابل ذکر  است، وزیر علوم همچنین در ادامه دفتر توسعه جوانی جمعیت در این دانشگاه را افتتاح و در آستانه فرا رسیدن روز درختکاری، نهال درختی را در محوطه این دانشگاه غرس کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در ادامه از تالار مفاخر دانشگاه مازندران بازدید کرد و این دانشگاه را به مقصد بهشهر و برای حضور در دانشگاه علم و فناوری مازندران ترک کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول