اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

وزیر علوم با حضور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ساختمان دانشکده علوم پایه و فاز نخست تصفیه خانه مرکزی این دانشگاه را افتتاح کرد.

افتتاح دو طرح عمرانی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، ساختمان دانشکده علوم پایه و فاز نخست تصفیه خانه مرکزی این دانشگاه را افتتاح و همچنین از نمایشگاه محصولات دانش بنیان پژوهشکده ژنتیک و زیست و فناوری طبرستان این دانشگاه بازدید کرد.

ساختمان دانشکده که بهره‌برداری از آن با حضور محمدعلی زلفی گل آغاز شد در پنچ طبقه احداث شده است و برای احداث آن از محل اعتبارات ملی و استادی ۲۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

مساحت ساختمان دانشکده علوم پایه ۵۲۰۰ مترمربع و احداث آن هفت سال زمان برده است.

براساس این گزارش؛ فاز نخست تصفیه خانه مرکزی و انتقال پساب نیز که ۶۵ درصد کل پساب محیط دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی را جمع آوری می کند، در مدت زمان سه سال و با حمایت کارگروه مدیریت سبز وزارت علوم تکمیل شده است.

محمدعلی زلفی‌گل در این بازدید با محصولات منتخب تولید شده در مرکز رشد فناوری و پژوهشکده طبرستان آشنا شد و در جریان مسائل فناوران قرار گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول