اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تب و تاب نوروزی برای پاک‌سازی معابر مرکز مازندران/ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

فرماندار ساری با اشاره به آمادگی کامل ساری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، گفت: بحث پاک‌سازی معابر، اماکن پرتردد و خیابان‌های مرکز استان درحال انجام است.

تب و تاب نوروزی برای پاک‌سازی معابر مرکز مازندران/ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار ساری در حاشیه بازدید از مراکز جمع‌آوری زباله این شهرستان اظهار کرد: درپی ابلاغ شیوه‌نامه پاک‌سازی معابر، سواحل و رودخانه‌ها از زباله و نخاله با دستور استاندار مازندران شهرستان‌ساری هم عملیات پاک‌سازی معابر و خیابان‌های اصلی پرتردد و زیباسازی محیط‌های روستایی با همت شهرداران، بخشداران، دهیاران و حوزه‌های راهداری درحال انجام است.

وی با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر نوروزی و ستاد پاک‌سازی در مرکز مازندران شکل گرفته است، گغت: با برنامه‌ریزی مدون و ایجاد تیم‌های جهادی در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاکسازی معابر و خیابان‌های اصلی و پرتردد و زیباسازی‌های محیطی و منظرآرایی درحال انجام است.

ساری با تشکر ویژه از دهیاران و بخش‌های ۶ گانه مرکز استان، بیان کرد: امیدواریم تمام ظرفیت‌ها را در حوزه‌های گردشگری و تفریحی را با ایجاد تمهیدات و شرایط خوب فضای پرنشاط و شادی را برای هموطنان آماده کنیم.

نوبخت با اعلام اینکه شهرستان ساری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است، تصریح کرد: برخی این همه تلاش و کوشش در حوزه شهرداری، دهیاری و بخشداری را ندیدند و با نگاه مغرضانه به مساله نگاه کردند بدانند شهرستان ساری با ۵۰۴ هزار و ۲۹۸ نفر جمعیت به‌عنوان مرکز استان از نخبگان و علما و بزرگان خوبی برخوردار است که با وحدت و همدلی که بین شوراهای شهرستان همه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی گفت: کسانی که به مرکز استان حسادت می‌ورزند و این پویایی و شکوفایی مرکز استان با همدلی و وحدتی که بین همه حوزه‌ها شکل گرفته نمی‌توانند ببینند بدانند ساری آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول