اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۲۸ روز کار جهادی جواب داد/ افتتاح میدان بار ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از حضور جدی فرماندار ساری که ۲۸ روز دفتر کار خود را به میدان میوه و تره‌بار جدید ساری منتقل کرد، گفت: امیدواریم فرماندار ساری درادامه کار یک دفتر کار در نیروگاه زباله‌سوز و یک دفتر کار در ادامه کمربندی از سه راه جویبار داشته باشد تا بتوانیم شاهد تحقق این دو پروژه‌ هم باشیم.

۲۸ روز کار جهادی جواب داد/ افتتاح میدان بار ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در آئین افتتاح پروژه میدان تره بار جدید شهرستان ساری، با تقدیر از زحمت‌کشانی که با پیگیری‌ها توانستند موجب بهره برداری از این پروژه که ابروی شهر است را فراهم کنند، اظهار کرد: گرچه طبق ضرب‌المثل می‌گویند کار را آن کرد که تمام کرد ولی از همه کسانی که پیش از کسانی که از قبل زحمت کشیدند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همه ما به این مهم واقف هستیم که بخش‌های پایانی کار بسیار مهم است، پروژه‌های بسیاری دارین که بخاطر درصد کم باقی مانده بلاتکلیف مانده است که مستلزم وجود نیروهای جهادی بوده تا کار را به اتمام برسانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: افرادی که در بخش پایانی کار زحمت کشیدند واقعا از همه تشکر و تقدیر داریم به‌ویژه از حضور جدی فرماندار ساری که ۲۸ روز دفتر کار خود را به میدان میوه و تره‌بار جدید ساری منتقل کردند.

محمدی لائینی ادامه داد: طی ۲۸ روز خدمات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، آسفالت و سایر اتفاق افتاده و امروز شاهد افتتاح این پروژه چندین ساله هستیم.

وی با بیان اینکه این مرکز بخشی از نیازهای زیرساختی برای صادرات را می‌تواند تامین کند، تصریح کرد: امیدواریم فرماندار ساری به ادامه کار یک دفتر کار در نیروگاه زباله‌سوز و یک دفتر کار در ادامه کمربندی از سه راه جویبار داشته باشد تا بتوانیم شاهد تحقق این دو پروژه‌ هم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه زحمات فرماندار ساری برای این پروژه برای همه آشکار بود، افزود: اما زحمات استاندار مازندران برای حل و فصل مسائل این پروژه پنهان است، این بزرگوار خیلی زحمت کشیدند تا آن مسائل حل و فصل نمی‌شد آقای نوبخت هم در میدان توفیقی نمی توانست داشته باشد که زحمات استاندار مازندران هم جای تقدیر دارد.

محمدی لائینی با بیان اینگه زحمات نمایندگان مردم ساری در مجلس و همه مدیران هم جای تقدیر دارد، گفت: پیشنهاد من این است که این پروژه در ایام پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شده برای این پروژه نامی انتخاب نشده این مجموعه را به نام میدان تره‌بار انقلاب اسلامی نامگذاری شد، چراکه کار انقلابی موجب به پایان رساندن این پروژه شده است.

 وی با اعلام اینکه دعا می‌کنیم این مکان مرکز درآمد و فعالیت حلال باشد، اظهار کرد: کم حلال از بسیار حرام در اولویت است و انتظار داریم نمازخانه این مکان هم پررونق باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: براساس روایت وقتی تصمیم به کاری گرفتید نخست به عاقبتش فکر کنید و در کنار آن تعجیل باید کرد چون عاقبتش مشخص نیست به همین‌ دلیل پروژه‌های مصداق کار خوب نباید ده‌ها سال بماند.

وی یادآور شد: امیدواریم این افتتاح برای مرکز استان مازندران مبارک باشد و خیر و برکات بسیاری به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملتی مثل ملت ایران پیدا نمی‌شود و شاهدش هم این است روز ۲۲ بهمن پیش‌رو می‌اید و عظمت خودش را نشان می‌دهد و ما مسوولان باید قدردان این مردم باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول