اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

لطیفی: ۴۵ هزار نیرو در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش استخدام می‌شوند/ برگزاری آزمون‌ جذب تا پایان سال

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته سال آینده برای این 2 نهاد جذب نیرو داریم.

لطیفی: ۴۵ هزار نیرو در وزارت بهداشت و آموزش و پرورش استخدام می‌شوند/ برگزاری آزمون‌ جذب تا پایان سال

میثم لطیفی رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره برنامه این نهاد برای جذب نیرو در دستگاه‌های کشوری گفت: ما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت جذب نیرو خواهیم داشت. 

لطیفی از برگزاری یک آزمون تا پایان امسال برای جذب نیرو در وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت خبرداد و اظهارکرد: ما برای وزارت آموزش و پرورش احتمالاً تا پیش از پایان سال یک آزمون استخدامی برای حداقل ۲۰هزار نفر خواهیم داشت و این عدد برای وزارت بهداشت به ۲۵ هزار نفر می‌رسد. میزان جذب نیرو در سایر دستگاه‌های کشوری به مرور در حال مشخص شدن است.

وی ادامه داد: ما برای جذب ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر برای وزارت بهداشت مجوز جذب دریافت کرده‌ایم که این کار را به طور ویژه در مناطق مستعد و محروم پیگیری می‌کنیم. اما، مسئله مهم در جذب نیروها تامین اعتبار مورد نیاز برای این کار است. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بیان کرد: ما برای امسال برنامه داریم تا جذب نیرو معطل آزمون‌های یکپارچه نشود و اجازه دهیم تا دستگاه ها بتوانند با رعایت استانداردهای برگزاری آزمون زیر نظر ما آزمون های اختصاصی، استانی و دستگاهی را فارغ از آزمون یکپارچه برگزار کنند. یعنی هم آزمون یکپارچه برگزار شود و هم آزمون‌های مذکور.

وی افزود: هدف از طراحی و برگزاری آزمون‌های جذب اختصاصی، استانی و دستگاهی، تسریع در روند جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری است.

لطیفی همچنین از در دست طراحی‌بودن دهمین آزمون ادواری استخدام دستگاه‌های کشوری خبر داد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی مهم‌ترین مولفه در حوزه جذب نیرو برای دستگاه‌های کشوری را تخصیص و تامین اعتبار دانست و خاطرنشان کرد: ما در حوزه اختصاص و تامین اعتبار برای جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های کشوری در کارگروهی به نام نیازسنجی دستگاه‌های اجرایی تصمیم‌گیری می‌کنیم. در این کارگروه، دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه بودجه نظرات خود را ارائه کرده و نظرات در کارگروه مذکور جمع‌بندی می‌شود.

پایان پیام/ ت 954

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول