اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امدادرسانی هلال احمر به ۵۴۰ نفر در برف و کولاک آوج

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی به ۵۴۰ نفر از افراد متاثر از برف و کولاک در آوج، خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به ۵۴۰ نفر در برف و کولاک آوج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین خوئینی در تشریح فعالیتهای انجام شده درپی وقوع کولاک و برف در نقاطی از استان، گفت: برف و کولاک در محور‌های قسطین لار، بهرام آباد، اکبر آباد و آوج، باعث گرفتاری برخی از خودرو‌های عبوری در این مسیر‌ها شد که امدادگران هلال ‌احمر قزوین با حضور در مناطق درگیر برف و کولاک ضمن رهاسازی و انتقال خودرو‌های گرفتار به مکان امن، به افراد گرفتار و حادثه ‌دیده نیز امداد رسانی کردند.

وی با اشاره به امدادرسانی به حادثه دیدگان در برخی از محورهای مواصلاتی، ادامه داد: در محور آوج به رزن و آوج ،۳ تیم امدادی به ۵۴۰ نفر و نیز ۲۱۰ خودرو خدمات امدادی و رهاسازی ارائه دادند و اقلام امدادی از جمله ۱۶۰ تخته پتو و ۱۳۵ بسته ۱۲ ساعته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع و به ۱۳۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شد.

خوئینی اضافه کرد: ۷۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در محور قسطین لار توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند و به ۲۵ خودرو گرفتار نیز خدمات رهاسازی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در محور بهرام آباد، با اعزام دو تیم یک تیم از فدک و یک تیم از رازمیان به ۷۵ نفر و ۲۲ خودرو گرفتار خدمات ارائه شد، گفت: در محور اکبر آباد نیز در حال حاضر دو تیم یکی از مرکز شعبه البرز و یک تیم از معلم کلایه به منطقه اعزام شدند و در حال امداد رسانی هستند.

خوئینی خاطرنشان کرد: به دلیل تداوم شرایط جوی، عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد و اقلام زیستی شامل پتو، لوزام گرمایشی و خوراکی در بین در راه ماندگان توزیع شده و می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: هموطنان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با شماره ملی ۱۱۲ تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن از خدمات جمعیت هلال احمر بهره‌مند شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول