اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پیدا شدن جوان مفقود شده زنجانی در ارتفاعات روستای جزوان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم نجات هلال احمر زنجان با بیش از هشت ساعت جست و جو موفق به پیدا کردن جوان مفقود شده در 2 کیلومتری ارتفاعات روستای جزوان شدند.

پیدا شدن جوان مفقود شده زنجانی  در ارتفاعات روستای جزوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم‌ موسوی شامگاه جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 6 و 40 دقیقه صبح امروز گم شدن جوانی 24 ساله ساکن روستای کلهین بخش قره‌پشتلو به ندای امداد جمعیت هلال احمر اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله  تیم نجات هلال احمر  از عوارضی زنجان _ قزوین همراه با تجهیزات مورد نیاز برای جست و جو به منطقه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از ساعت‌ها جست و جو این جوان مفقود شده در دو کیلومتری ارتفاعات روستای جزوان پیدا و تحویل عوامل انتظامی  حاضر در محل شد، افزود: این عملیات ساعت 14 و 30 امروز جمعه پایان یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: عملیات  جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دهیاری و اهالی روستاهای مشکین و جزوان انجام شد.
وی گفت: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد 112 تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول