اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمک نجات گران هلال احمر قزوین به مادر باردار گرفتار در برف

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از امداد رسانی به مادر باردار توسط تیم امداد و نجات هلال احمر استان به جهت بارش برف سنگین، خبر داد.

کمک نجات گران هلال احمر قزوین به مادر باردار گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین خوئینی اظهار کرد: با توجه به بارش برف و عدم امکان تردد با خودروهای معمولی و اعلام شبکه بهداشت تاکستان و مرکز فوریت های پزشکی استان مبنی بر وخامت حال مادر بارداری در روستای علنقیه از مناطق شهرستان تاکستان تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر جهت ارائه خدمت به وسیله خودروهای کمک دار و تخصصی به این محل اعزام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات نرجه به همراه عوامل اورژانس پس از اعزام به محل و انجام اقدامات اولیه، این مادر باردار را به مرکز درمانی این شهرستان منتقل کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال‌احمر یاری رسان افراد نیازمند هستند، خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در صورت نیاز به کمک امدادگران هلال احمر با شماره 112 تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان تیم‌های امداد و نجات این جمعیت به محل مورد نظر اعزام شوند تا یاری رسان آنها در مواقع سخت و دشوار باشند.                                   

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول