اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بیش از 22 هکتار از اراضی ملی سمنان واگذار شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از واگذاری بیش از 22 هکتار از اراضی ملی سمنان برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی خبر داد.

بیش از 22 هکتار از اراضی ملی سمنان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا خراسانیان، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در جلسه کمیسیون واگذاری اراضی برای طرح‌های غیرکشاورزی اظهار کرد: در این جلسه، برای 11 پرونده مطرح‌شده تصمیم‌گیری لازم انجام شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، 11 پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح‌های غیرکشاورزی ارجاع شد و مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و از این تعداد، با واگذاری اراضی به یک طرح مخالفت شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها متقاضیانی هستند که قصد اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری غیرکشاورزی در اراضی ملی را دارند، گفت: در این جلسات، از سوی اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی و مورد درخواست صاحبان یک پرونده در سطح 22.5 هکتار موافقت شد.

خراسانیان با بیان اینکه با واگذاری اراضی به چهار طرح غیرکشاورزی موافقت شد، خاطرنشان کرد: برای 6 طرح و پرونده دیگر با نظر اعضای کمیسیون تصمیماتی از قبیل تعیین اجاره، تمدید اجاره، تغییر طرح و تغییر نام تصمیم‌گیری شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول