اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

9 هزار مترمربع از اراضی ملی سمنان رفع تصرف شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از مقابله با زمین‌خواران و رفع تصرف بیش از 9 هزار مترمربع از اراضی ملی سمنان خبر داد.

9 هزار مترمربع از اراضی ملی سمنان رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی رضایی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه سوم سال جاری، حکم رفع تصرف یک پرونده به مساحت 9 هزار و 346 مترمربع اجرا شده است.

وی اظهار کرد: ساخت‌وساز در هر نقطه‌ای از شهرستان سمنان که سند مالکیت به نام منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صادر شده باشد و جز اراضی ملی محسوب شود، تصرف و تخلف است.

رضایی اظهار کرد: در اجرای حکم قضایی مبنی بر رفع تصرف 9 هزار و 346 مترمربع عرصه تصرفی در منطقه تقی‌آباد با حضور مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی اداره کل و شهرستان، مسؤول واحد حقوقی و مسؤول واحد ممیزی منابع طبیعی شهرستان و با همکاری کلانتری شماره 13 رفع تصرف و آثار تجاوز در عرصه خلعید پاک‌سازی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان با بیان اینکه زمین‌خواری زمینه تصرف را برای افراد سودجو مهیا می‌کند، افزود: این امر باعث از بین رفتن اراضی ملی در آینده و نبود زمین برای واگذاری به بنیاد مسکن برای ساخت‌وساز و سایر طرح‌ها می‌شود.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول