اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

برف روبی 270 کیلومتر از محورهای شریانی ایلام

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با توجه به بارش های شدید اوایل هفته جاری ۲۷۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌ روبی شد.

برف روبی 270 کیلومتر از محورهای شریانی ایلام

انجام  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام از انجام ۱۶۰ تن شن و نمک پاشی در جاده های کوهستانی استان خبر داد.

سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اقدامات این اداره کل گفت: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی با عنوان این که برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده‌است افزود: در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاک سازی و برف‌روبی استفاده می کنیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت:  در سطح جاده‌های استان ۲۲۹ دستگاه ماشین آلات توسط ۳۲ تیم عملیاتی از راهداری ایلام در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه مستقر هستند و به رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای می‌پردازند.

چشمه خاور گفت: در این مدت (اوایل هفته جاری)۲۷۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌ روبی شد.

وی ادامه  داد: ۱۶۰ تن شن و نمک پاشی در جاده های کوهستانی ایلام انجام و ذخیره سازی ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه استان انجام شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: با توجه به بارش‌های شدید اوایل هفته جاری با تلاش عوامل راهداری ریزش برداری در ۹۴ مقطع از محورهای این استان انجام شده است.

لازم به ذکر است براساس گزارش ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی فعالیت سامانه بارشی در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان بارش برف و باران گزارش شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول