اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۱۵ اکیپ شهرداری محمدیه به برف روبی و نمک پاشی معابر شهر پرداختند

شهردار محمدیه گفت: ۱۵ اکیپ شهرداری در عملیات برف روبی و نمک پاشی خیابان های شهر مشارکت داشتند و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، هیچ‌گونه اختلالی در تردد شهروندان به‌ وجود نیامد و انسداد مسیری نداشتیم.

۱۵ اکیپ شهرداری محمدیه به برف روبی و نمک پاشی معابر شهر پرداختند

محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: ۱۵ اکیپ شهرداری در حال برف روبی و نمک پاشی خیابان های شهر هستند.

وی افزود: همزمان با شروع بارش برف سنگین تاکنون نیروهای شهرداری محمدیه در حال انجام وظیفه هستند و در این زمینه اقدامات موثری را به انجام رسانده اند.

شهردار محمدیه ادامه داد: با حضور میدانی نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی، برف‌روبی محورهای اصلی از جمله محورهایی که به مراکز درمانی منتهی می‌شد در دستور کار قرار گرفت.

پیری اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش ماموران خدمات شهری و با وجود برف سنگین، هیچ‌گونه اختلالی در تردد شهروندان به‌ وجود نیامد و انسداد مسیری نداشتیم.

پیری همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاظر ۳ دستگاه گریدر و ۱۲ اکیپ نمک پاشی و اکیپ های برف تکانی درختان در حال خدمت به مردم فهیم شهر محمدیه و مهرگان می باشند.

​​​​​​پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول