اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خیلی از خواص در حوادث اخیر رفوزه شدند/ جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سکوت خواص در حوادث اخیر خیانت به کشور است.

خیلی از خواص در حوادث اخیر رفوزه شدند/ جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده که امروز در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه سابق شهر یاسوج در حرم امامزاده قاسم(ع) سخن می‌گفت با اشاره به حوادث و رویدادهای اخیر کشور گفت: برای مبارزه با دشمنان از عاشورا و یاران امام حسین(ع) الگو بگیریم که آنها در مقابل حملات، تیرها و نیزهای دشمنان خود را سپر دین و ولایت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به روحانیت افزود: اگر عده‌ای از جوانان فریب خورده در خیابان عمامه از سر روحانی ما برمی‌دارند نباید ناراحت شویم چرا که این‌ها بخش کوچکی از دفاع ما از انقلاب و اسلام است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان عنوان کرد: یکی از مواردی که دشمن در جنگ ترکیبی در دستور کار قرار داده ابهام‌آفرینی است، در همین حوادث اخیر شاهدیم دشمن از همه امکانات استفاده کرده تا میان مردم شک و شبهه و ابهام ایجاد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمنان شعار حمایت از زن و زندگی سر می‌دهند، گفت: ریشه این جمله از کجاست؟ این جمله را رهبر کردهای ضد انقلاب فردی که ضد خدا و اهل بیت و دشمن مردم و کسی که می‌خواهد کردستان را از ایران جدا کند، سر می‌دهد.

 احمدزاده در ادامه سخنان خود با اشاره به پیچیدگی وضع موجود و انجام عملیات‌های متعدد دشمن بر علیه ایران اسلامی، گفت: نیروهای امنیتی ما را سر می‌برند و آتش می‌زنند تا امنیت ما را از بین ببرد اینها همه بخشی از جنگ ترکیبی است.

وی با اشاره به جنگ سایبری که علیه کشور تدارک دیده شده، گفت: حملات متعدد سایبری و تخلیه اطلاعات مراکز فرهنگی و نظامی و جنگ روانی همه بخشی از این جنگ ترکیبی است اما برای مبارزه با این جنگ دشمنان وظایفی بر عهده داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهاد تبیین اصلی‌ترین و مهمترین شیوه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه تاکیدات فراوانی داشتند. لذا جلسات و برنامه‌ها برای جهاد تبیین استمرار داشته باشد.

وی در ادامه روشنگری را دیگر شیوه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمنان دانست و عنوان کرد: روحانیت، علما و نخبگان وظیفه روشنگری را بر عهده دارند، ضمن اینکه فعالیت همه جانبه رسانه‌ای و در صحنه فضای مجازی بودن و روشنگری اقدامات دشمن علیه کشور برای جوانان، پیشقراول بودن، نترسیدن و از میدان مبارزه عقب نرفتن دیگر راه‌های مبارزه با این جنگ است. 

دکتر احمدزاده با بیان اینکه در این شرایط و برهه حساس نباید سکوت کرد، گفت: خیلی از خواص در جریانات اخیر سکوت کرده و رفوزه شدند، سکوت خواص خیانت به کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان امیرالمومنین علی(ع) هم برخی‌ها به جای اینکه در میدان حاضر باشند و از امام خود دفاع کنند سکوت کردند و با این کار مرتکب خیانت شدند.

انتهای پیام/۸۲٠۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول