اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوچکی‌نژاد: اغتشاشگران برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارند

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اغتشاش‌گران با سوار شدن بر موج اعتراضات مردم باعث تحمیل خسارت به کشور و ملت شده‌اند و برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارند.

کوچکی‌نژاد: اغتشاشگران برخلاف شعارهای خود رفتار دیکتاتوری دارند

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: اغتشاشگران بر خلاف شعارهای آزادی، دموکراسی و... که سر می‌دهند، رفتاری خشن و دیکتاتورمآبانه از خود به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: آنها هرگونه رفتار و گفتاری را که برخلاف میل‌شان باشد برنمی‌تابند و به مقابله با آن می‌پردازند و با خشونت تمام جلوی آن می‌ایستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: علاوه بر این، اغتشاش‌گران عملاً به مردم ظلم روا می‌دارند، آنها بر موج اعتراضات مردم سوار و باعث تحمیل خسارت به کشور شدند تا اعتراض مردم به نتیجه مطلوب نرسد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از سوی دیگر اغتشاشگران با رفتارهای خشن به ضرب و شتم افراد پرداختند و با آتش زدن اموال عمومی به جامعه و مردم خسارت وارد کردند.

وی افزود: اغتشاش‌گران به شعارهایی که سر می‌دهند اعتقادی ندارند و در عمل رفتاری خلاف آنچه که بر زبان می‌آورند به نمایش می‌گذارند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول