اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند

نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند گفت: همراهی با اغتشاشاگران با هدف اعتراض وضع اقتصادی مردم را بدتر می‌کند.

اغتشاشگران برای رسیدن به اهدافشان از هیچ رفتار خشن ودیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند

هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: اغتشاشگران پس از ناکامی از آشوب‌های خیابانی با رفتاری دیکتاتورمآبانه با تهدید کسبه و بازاریان، آنها را وادار می‌کنند که مغازه‌هایشان را ببندند و این نشان می‌دهد که آنها برای رسیدن به اهداف‌شان از هیچ رفتار و خشن و دیکتاتورمآبانه‌ای پرهیز ندارند.

وی افزود: اغتشاشگران و حامیان آنها یک جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را علیه ملت ما به راه انداخته‌اند که در بُعد فرهنگی آن در حوزه گردشگری، ورود گردشگران به کشور بسیار کاهش پیدا کرده و این مسئله تبعات اقتصادی هم برای ما به همراه داشته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: در حوزه اقتصادی ترانزیت کالا از ایران بسیار کاهش پیدا کرده و مشکلات اقتصادی ناشی از آن گریبانگیر کشور شده است. همه ما باید بدانیم که دود این اقدامات اغتشاشگران به چشم مردم خواهد رفت و هزینه آن را به ناچار مردم پرداخت می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اغتشاشگران و آشوبگران دو دسته هستند؛ عده‌ای که مزدور هستند و پول می‌گیرند که دست به اغتشاش و تخریب بزنند و عده‌ای همه برای اعتراض به وضع اقتصادی با آنها همنوا می‌شوند. آن‌هایی که با هدف اعتراض به وضعیت اقتصادی با آشوبگران همراه می‌شوند، بدانند که اقدامات اغتشاشگران و همراهی با این قشر تنها باعث افزایش خسارت‌های اقتصادی به خود آن‌ها و دیگر مردم می‌شود و نتیجه دیگری برایشان در پی نخواهد داشت.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول