اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

توزیع ۲ هزار بسته کمک‌ مومنانه در شهر پرند

به مناسبت هفته بسیج، سپاه حیدر کرار‌ (ع)، ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه، بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع کرد.

توزیع ۲ هزار بسته کمک‌ مومنانه در شهر پرند

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، همزمان با هفته بسیج، مراسم رزمایش کمک مومنانه با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی، انتظامی و بسیجیان شهر پرند برگزار شد و طی این مراسم ۲۰۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و افراد کم برخوردار شهر پرند توزیع شد.

سرهنگ مرتضی پیله ور رئیس ستاد هفته بسیج و جانشین فرمانده سپاه حیدر کرار(ع) شهر پرند در این مراسم اظهار داشت: با گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بزرگترین نعمتی که شامل حال همه شده است نعمت بزرگ ولایت فقیه است که بر کسی پوشیده نیست و از ثمرات آن که طی سال‌های اخیر به طور ویژه محسوس می‌باشد، بنیان‌گذاری رزمایشی تحت عنوان مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در دوران شیوع کرونا و مشکلات ایجاد شده برای عموم مردم و موضوع اشتغال و مشکلات اقتصادی بوده است.

وی افزود: با گذشت حدود ۳ سال از برگزاری رزمایش کمک‌ مومنانه، این حرکت به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است و در شهر پرند اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین و ادارات همچنین مردم خیر برقرار شده است و با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج افراد کم برخوردار شهر پرند شناسایی و بسته‌های معیشتی برای آن‌ها ارسال می‌شود.

سرهنگ پیله‌ور در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا در مناسبت‌های مختلف نیز مراحل دیگری از کمک‌های مومنانه در شهر پرند صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول