اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اجرای ۴۵ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اسلامشهر

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۴۵ عنوان ویژه برنامه در عرصه های مختلف در شهرستان اسلامشهر برگزار می شود.

اجرای ۴۵ عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرگرد اسماعیل جعفری جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: امیدوارم راه بسیجیان و امت حزب الله برای تحقق تمدن نوین ایران اسلامی ادامه دار باشد، بسیجی کسی است که بی منت با مال و جانش در راستای دفاع و پاسداری از اسلام و کشور عزیزمان جان خود را فدا می کند.

جعفری گفت: تلاش داریم با تأسی از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری و روشنگری های ایشان و تکیه بر توان داخلی و جوانان توانمند سطح کشور و شهرستان اسلامشهر در این میدان جنگ ترکیبی که پر از مکر و نیرنگ قدرتهای غربی است، دوشادوش مردم حضور داشته و همچون سنوات گذشته پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در این جنگ ترکیبی تمام ظرفیت و توان خود را به کار گرفته تاکید کرد: در این جنگ ترکیبی عده‌ای خودفروخته با ارتزاق از بیت المال به مسندها و جایگاه هایی رسیدند و متاسفانه در بزنگاه‌ها دچار مشکل شده و مسیری را برگزیده اند که از مسیر عامه مردم جداست، انشاالله مردم ما با بصیرت در این جنگ ترکیبی پیروز خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر، افزود: مجموعه بسیج همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سازندگی و تربیتی در کنار مردم بوده و خدمت رسانی کرده و این خدمات ادامه خواهد داشت.

جعفری با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان اسلامشهر، تصریح کرد: ۴۵ عنوان برنامه در سطح حوزه ها، نواحی، محلات و پایگاه های بسیج شهرستان در ایام هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم در سطح محلات و ادارات شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی مجمع بسیج شهرستان، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلی اسلامشهر، افتتاح دو پایگاه بسیج در واوان و قائمیه، حضور یگان‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی در رژه اقتدار به صورت خودرویی و موتوری، برگزاری کارگاه‌های مختلف تربیتی و آموزشی برای تبیین نقش مادر در تربیت فرزند و نقش پدر در هویت بخشی به فرزند و راه اندازی بیمارستان صحرایی و حضور پزشکان متخصص در یکی از محلات اسلامشهر از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان‌کرد: برپایی آیین یادواره شهدا و حماسه تبیین، اجرای مسابقات ورزشی، تقدیر از کادر درمان و خانواده معظم شهدا و مدافعان امنیت، اجرای مسابقات ورزشی در سطح محلات، توزیع بسته های کمک مومنانه و غیره از برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان اسلامشهر است.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول