اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

غلبه بر دشمنان در جنگ اراده‌ها با تفکر بسیجی امکان‌پذیراست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: مدیران جهادی و انقلابی باید در جنگ اراده‌ها با امیدبخشی به مردم دشمنان را ناکام کنند.

غلبه بر دشمنان در جنگ اراده‌ها با تفکر بسیجی امکان‌پذیراست

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح‌الله سلگی صبح امروز در جمع بسیجیان ادارات مازندران، اظهار کرد: بسیج مرکز ثقل اراده‌های پرشور ملت ایران در مسیر پیشرفت و بالندگی است.

وی کارنامه بسیج در عرصه‌های مختلف راستودنی خواند و گفت: نیروهای با اخلاص بسیجی مسیرهای سنگلاخی و صعب‌العبور کشور را هموار کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به حوادث اخیر در کشور ادامه داد: این حوادث ناشی از طراحی گسترده دشمنان و انباشت مشکلات فرهنگی و اقتصادی در دولت‌های گذشته است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت درمازندران با تجلیل از استقامت بسیجیان در کوران حوادث و مشکلات کشور، افزود: بسیج همواره سپر بلای نظام اسلامی و مردم است.

سلگی با اشاره به خدمات عظیم انقلاب به مردم افزود: تببین دستاوردهای ارزشمند انقلاب در عرصه های گوناگون رسالت سترگ بسیجیان است.

وی، میدان‌داری بسیج در صحنه های دفاع از آرمان‌های رفیع انقلاب را سرمایه بی بدیل توصیف و خاطرنشان کرد: بسیج با تکمیل چرخه خدمت رسانی به مردم همپوشان دستگاه‌های اجرایی است.

معاون استاندار مازندران، هفته بسیج را فرصت مغتنم برای تجلیل شایسته از نهاد مردمی بسیج دانست وافزود: بسیج سرمایه همگانی و پشتوانه امنیت ملی است.

سلگی، حل مشکلات کشور را در گرو گسترش فرهنگ بسیج دانست وافزود: در فرهنگ بسیج توقف در مسیر پیشرفت و بالندگی کشورمعنا ندارد و قله های اقتدار با تکیه بر این روحیه و فرهنگ دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: با وجود بسیج و بسیجی تمامی کید ومکر دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از نقش ممتاز بسیجیان مازندران در دفاع مقدس افزود: رزمندگان پرتوان مازندرانی با خلق حماسه های ماندگار در جنگ تحمیلی و تقدیم ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید به بوستان انقلاب کارنامه افتخارات این دیار را قطور و افتخار آمیز کردند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول