اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بررسی مشکل ۲۰ واحد تولیدی در سفر استاندار مازندران به تنکابن

مشکلات ۲۰ واحد تولیدی راکد شهرک صنعتی تنکابن در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندران، همزمان با ششمین سفر شهرستانی استاندار مازندران در این شهرستان برگزار و بررسی شد. ‎

بررسی مشکل ۲۰ واحد تولیدی در سفر استاندار مازندران به تنکابن

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مقصد ششمین سفر استاندار  مازندران شهرستان تنکابن بوده که در جمع اهالی روستای شانه‌تراش دو هزار تنکابن حاضر شد و اظهار کرد: طرح هادی روستای شانه‌تراش با نگاه حداکثری اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  طرح هادی روستای شانه‌تراش با نگاه حداکثری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: با تحقق این مهم می‌توانیم شاهد توسعه زیرساختی این روستا باشیم و همچنین یک دستگاه خودرو حمل زباله برای این روستا از سوی معاونت هماهنگی امور عمرانی باید در نظر گرفته شود.

استاندار مازندران بیان کرد: می‌توانیم بدون دخالت دیگران و با اتکای به توان خودمان تمام‌ عرصه‌های سیاسی اقتصادی مان را اعتلا ببخشیم و آباد کنیم و در این مورد شانه تراش مثال صادقی برای همه ماست.

حسینی‌پور یادآور شد: امروز هرکسی به روستای شانه‌تراش می‌آید مجذوب طراحی، بازسازی و نوسازی که در اینجا صورت گرفته، قرار می‌گیرد که محصول کار برخی جوانان و مردم در این‌روستا است.

همچنین استاندار مازندران در سفر شهرستانی به تنکابن در میان مردم روستای میان کوه رفت و با مردم این روستا دیدار و گفت و گو کرد.

مردم این منطقه در این دیدار به بیان مشکلات روستای خود پرداختند و از استاندار مازندران حل مسائل و مشکلات را در روستای میان کوه خواستار شدند.

در این سفر شهرستانی، مشکلات ۲۰ واحد تولیدی راکد شهرک صنعتی تنکابن روز یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مازندان، همزمان با ششمین سفر شهرستانی استاندار مازندران در این شهرستان برگزار و بررسی شد. ‎

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در این جلسه در فرماندار تنکابن افزود: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در راستای حمایت از بخش تولید، احیای واحدهای راکد و رونق تولید تشکیل می شود.

از نزدیک مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شد و امروز تعدادی پرونده این واحدهای تولیدی مطرح و برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول