اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یادواره 651 شهید صنایع خوزستان برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یادواره 651 شهید صنایع استان خوزستان با حضور خانواده‌های شهدا و در سطح ملی برگزار می‌شود.

یادواره 651 شهید صنایع خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نعمت الله باقری جانشین سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در نشست هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای صنایع استان خوزستان اظهار کرد: این یادواره در راستای گرامیداشت 651 شهید صنایع استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: یادواره ۲۴ هزار شهید و سردار استان خوزستان بزودی برگزار خواهد شد و یادواره شهدای صنایع و غیره نیز در راستای ایجاد فضا و بستر مناسب و به پیشواز رفتن آن است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان با اشاره به حضور شرکت های دانش بنیان در حاشیه این یادواره گفت: دستاوردهای شرکت های دانش بنیان تحت پوشش صنایع فرصتی مغتنم است تا سایر صنایع و بازدیدکنندگان از دستاوردهای دانش بنیان مطلع شوند.

وی ادامه داد: حضور دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و خانواده های مختلف در این یادواره می تواند فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه علم و فناوری باشد. چراکه قطعا امیدبخش و دلگرم کننده خواهد بود.

نعمت الله باقری با بیان اینکه برنامه ریزی‌های لازم برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم صورت گرفته است، تصریح کرد: یادواره شهدای صنایع استان خوزستان در شان و مقام شامخ شهدا برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط و فضای ایجاد شده در سطح جامعه، و دوری دو ساله از این فضا بدلیل بیماری کرونا، خلاء و جای خالی برگزاری چنین برنامه‌های در سطح ملی خالی بود.

وی بیان کرد: حضور خانواده‌ها و جوانان در یادوراه‌های شهدا و فضاهای مذهبی و معنوی قطعا در روحیه و دلگرمی آنها می‌تواند موثر باشد، لذا تداوم بخشی به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با سطح مطلوب و کیفیت بالا باید همواره مد نظر قرار گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول