اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط ناحیه امام حسین اهواز

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز گفت: حدود ۳۰۰ برنامه‌ متنوع با هدف تقویت بعد پیش‌برندگی بسیج و در راستای اعتلای بسیج در سطح محلات و اقشار برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد کرد.

اجرای ۳۰۰ برنامه در هفته بسیج توسط ناحیه امام حسین اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ احمد ویسی فرمانده ناحیه امام حسین(ع) اهواز در نشست خبری که امروز  به مناسبت آغاز هفته بسیج در سال اجتماعات برگزارشد ، با اشاره به برنامه‌های متعدد بسیج برای هفته بسیج سال جاری، اظهار کرد: امسال بسیج با شعار محوری بسیج خدمت‌گذار ملت ایران، حدود ۳۰۰ برنامه‌ متنوع با هدف تقویت بعد پیش‌برندگی بسیج و در راستای اعتلای بسیج در سطح محلات و اقشار برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد کرد.

وی افزود: پنج مورد میز خدمت با هدف در دسترس قرار دادن نهادهای خدماتی به مردم به ویژه در مناطق محروم، اعزام هشت گروه پزشکی به مناطق محروم و کم‌برخوردار غرب اهواز و اجرای ۱۵ رزمایش کمک مومنانه در راستای تقویت نهظت کمک مومنانه با کمک خیرین و دستگاه‌ها از جمله برنامه‌های شاخص هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) با اشاره به برگزاری رزمایش تولید توسط قشر متخصص و بسیج مهندسین با هدف ارائه الگو، گفت: برگزاری مسابقات قرآن متعدد در سطح تمام مساجد شهرستان اهواز با هدف ترویج، تعمیق و توسعه فرهنگ و ادبیات قرآنی، برگزاری ۲۰ یادواره شهدای آبرو محله با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا و ارتباط بیشتر مردم با آنها، اجرای نمایش‌نامه با موضوع شهدای شاه‌چراغ و اجرای شب شعر مقاومت با حضور شعرای ممتاز اهواز از برنامه‌های هفته بسیج هستند.

وی ادامه داد: اعزام گروه‌های جهادی برای تعمیر منازل در مناطق محروم، تولید محتوادر فضای مجازی، دیدار با علما و فرزانگان، مسابقات ورزشی در سطح محلات با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، برگزاری نمایشگاه‌های موضوعی با هدف نمایش دست‌آوردهای بسیج، کارگاه‌هایی با عنوان سبک زندگی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

احمد ویسی با اشاره به لزوم تبسین برکات انقلاب که بسیج نیز یکی از آن‌هاست، تصریح کرد: تفاوت برنامه‌های امسال با سنوات گذشته تاکید بر محله‌وری و محرومیت زدایی است. تعمیر و ساخت منازل مسکونی که قبل از شروع هفته آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و چند باب از این منازل در این هفته افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: نشست‌های روشنگری متعددی با نوجوانان و جوانان در قالب حضور در مدارس با هدف ارتباط هرچه بهتر بسیج با قشر نوجوان ویژه مدارس برنامه ریزی شده است.

ویسی پور عنوان کرد: برنامه‌‌های متعددی از قبیل کارگاه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی باتوجه به الگوهای ایرانی و اسلامی پیشرفت که مدنظر مقام معظم رهبری است، ویژه جامعه زنان برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول