اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دزفول

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دزفول ۴۰۰ برنامه توسط ناحیه مقاومت، پایگاه‌ها و حوزه‌ها برگزار خواهد شد.

اجرای ۴۰۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دزفول

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سرهنگ بهروز حکمت‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول امروز در تشریح جزئیات برگزاری برنامه‌های هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با شعار "بسیج، خدمتگذار ملت ایران" آغاز شد و در شهرستان دزفول ۴۰۰ برنامه توسط ناحیه، پایگاه‌ها و حوزه‌ها اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فضاسازی شهر توسط ناحیه‌، پایگاه‌ها و حوزه‌ها و فضاسازی ادارات، افزود: در روز چهارشنبه به مناسبت هفته بسیج یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول گفت: برگزاری یادواره "آبروی محله" درب منازل شهدا و رزمایش دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه‌ها خواهند بود. آلبوم‌هایی متشکل از عکس‌ها و دست‌نوشته‌های شهدا تهیه شده که به خانواده‌هایشان تقدیم می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی در مناطق محروم، ادامه داد: کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج افتتاح خواهند شد.

بهروز حکمت‌پور برگزاری میز خدمت در نماز جمعه و رزمایش حلقه صالحین قبل از آغاز آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد.

وی بااشاره به غبار روبی مزار شهدا، افزود: پزشکان متخصص به مناسبت هفته بسیج به مناطق محروم اعزام خواهند شد تا نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام شود.

حکمت‌پور گردهمایی بسیجیان در پنجم آذر ماه، برگزاری کارگاه سواد رسانه‌ای و جشنواره مسابقات ورزشی و جشنواره غذا، اجرای سرودهای پاتوقی، مسابقات کتابخوانی و اردوی تفریحی و علمی از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی بیان کرد: مسابقه دوچرخه سواری در پارک رسالت دزفول و بخش مرکزی، مسابقات پیامکی بااستفاده از ظرفیت رادیو دزفول و فضای مجازی و برگزاری جشن‌ها جهت شرکت عموم مردم از برنامه‌های هفته بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به کاشت نهال به نیت شهدا، گفت: در این هفته ۴۰۰ بسیجی به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: همایش سران طوایف لر و بختیاری در دو برنامه برگزار می‌شود.

بهروز حکمت پور با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در شهرستان، اضافه کرد: در هشت ماه اول سال جاری ۵۰ میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف از جمله جهزیه، بسته معیشتی، غذای گرم، اقلام زندگی، احداث خانه‌های محروم، مرمت خانه‌ها و ... هزینه شد.

در پایان نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با پرداختن به اهمیت رسانه و قدرت این ابزار در جنگ نرم، با معرفی مجتبی قمر به عنوان مسوول بسیج رسانه شهرستان دزفول بر اتحاد و انسجام رسانه‌ها در برابر گزافه‌گویی‌ها و صحنه‌سازی‌های دشمن تاکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول