اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای خراسان‌شمالی شناسایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از شناسایی ۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای استان خبرداد و گفت: در این مدت ۷۸ مورد تخلفات حریم اخطار و پیگیری همچنین با ۲۵ مورد تخلفات حریم برخورد و قلع و قمع شده است.

۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای خراسان‌شمالی شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام شناسایی ۹۳ مورد تخلفات حریم در محورهای استان طی هفت ماه گذشته، اظهارکرد: در این مدت ۷۸ مورد تخلفات حریم اخطار و پیگیری همچنین با ۲۵ مورد تخلفات حریم برخورد و قلع و قمع شده است.

وی گفت: ۱۲۴ مجوز به منظور ساخت و ساز و فعالیت در حاشیه راه های استان با رعایت حریم و موارد قانونی صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی حفاظت و صیانت از حریم راه را به عنوان سرمایه ملی خط قرمز این اداره کل دانست و افزود: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم موجب به خطر افتادن ایمنی راه ها می‌شود و باید قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه مجوز لازم را از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای دریافت کنند. 

وی به ۱۹ دسترسی تجمیع شده اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت دسترسی راه‌ها به عنوان یکی از راهکارهای کاهش نقاط برخورد و همچنین کاهش ریسک تصادفات محسوب می شود که در برنامه کاری این اداره کل به خصوص در طول راه های شریانی و اصلی قرار دارد.

پایان پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول