اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

کمربندی شهید بابایی شهر محمدیه با هدف کاهش بار ترافیکی به بلوار تبدیل می شود

شهردار محمدیه گفت: کمربندی شهید بابایی با احداث رفیوژ وسط و در راستای کاهش بار ترافیکی به بلوار شهری تبدیل می شود.

کمربندی شهید بابایی شهر محمدیه با هدف کاهش بار ترافیکی به بلوار تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، محمد پیری هدف از ساماندهی کمربندی شهید بابایی را کاهش بار ترافیکی برشمرد و توضیح داد: با احداث میدان جمهوری و کمربندی منطقه ۷، علاوه بر کاهش تردد خودروهای سنگین از این کمربندی، شاهد کاهش بار ترافیکی و نیز اتصال منطقه ۲ به ۷ خواهیم بود.

وی افزود: با تبدیل کمربندی شهید بابایی به بلوار شهری با احداث رفیوژ وسط که طرح آن در شورای ترافیک شهر به تصویب رسیده، انتقال پارکینگ خودروهای سنگین به پارکینگ تازه تاسیس شده در مهرگان و جمع آوری باسکول، شاهد کاهش تردد خودروهای سنگین در این منطقه خواهیم بود.

شهردار محمدیه همچنین در خصوص بلوار جدید شهید بابایی نیز یادآور شد: در راستای زیباسازی سیما و منظر شهری، نورپردازی و ایجاد فضای سبز بلوار جدید شهید بابایی را در دستور کار قرار داده ایم.

وی ادامه داد: تحکیم بستر کمربندی شهید بابایی به علت تردد خودروهای سنگین که آسیب دیده بود، انجام شد و با اقدامات و عملیات عمرانی شاهد تعریض بلوار جدید با حذف نهر ضلع جنوبی و لوله گذاری آن به جهت هدایت آب های سطحی خواهیم بود.

پیری خاطر نشان کرد: ساماندهی پل زیر گذر باورس که ادامه پروژه شهید بابایی می باشد یکی دیگر از پروژه هایی مهم این شهرداری است که با توجه به ایجاد مشکلاتی برای تردد خودروهای سنگین اصلاحاتی در آن صورت گرفت.

شهردار محمدیه گفت: در این پروژه نیز تلاش شده تا موضوعاتی چون تقویت بستر با بتن، افزایش ارتفاع، احداث دیوار حایل اطراف پل مذکور و زیباسازی پل و درخت کاری منتهی به پل مورد توجه و اجرا قرار گیرد.

وی در پایان اظهار کرد: انشاا... با افتتاح بلوار شهید بابایی و پل زیر گذر باورس شاهد بهره برداری از یکی از زیباترین بلوارهای سطح شهر خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول