اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع ۲٠ هزار تن آسفالت با هدف بهسازی معابر شهر محمدیه

شهردار محمدیه گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر و خیابان های شهر محمدیه آغاز شده است.

توزیع ۲٠ هزار تن آسفالت با هدف بهسازی معابر شهر محمدیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در محمدیه گفت: مدیریت شهری محمدیه از ابتدای امسال با توجه به دغدغه های مطرح شده از سوی شهروندان و بر اساس ضرورت های موجود، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: اجرای نهضت روکش آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، مناسب سازی محیط و سیما و منظر شهری و آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال ادامه دارد.

شهردار محمدیه با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه دارد، گفت: از عواملی که باعث افزایش عمر آسفالت می شود نحوه زیرسازی و جنس آسفالت است و در این راستا تمامی اقدامات بر اساس استاندارهای لازم صورت پذیرفته تا بتوانیم از نظر کمی و کیفی شاهد افزایش عمر آسفالت باشیم.

پیری تصریح کرد: بر این اساس ۲۰ هزار تن آسفالت در راستای بهسازی معابر و خیابان های سطح شهر محمدیه استفاده خواهد شد.

شهردار محمدیه ادامه داد: این میزان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی برای اجرای آسفالت، روکش و لکه گیری آسفالت برنامه ریزی شده است.

وی همچنین بیان کرد: شهرداری محمدیه با چندین گروه و بر اساس اولویت بندی معابر، در حال انجام عملیات روکش آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت نیز همچنان ادامه دارد.

پیری در پایان اظهار کرد: در جریان اجرای نهضت آسفالت، در تمامی مناطق سطح شهر محمدیه جمعا به متراژ ۶۷۲۱۷ متر مربع شاهد اجرای عملیات روکش آسفالت خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول