اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

شهردار محمدیه: پروژه ایمن سازی کانال آب مهرگان به اتمام رسید

شهردار محمدیه از اجرای سه طرح در مهرگان با حدود 40 میلیارد تومان اعتبار خبر داد و تجهیز و تامین نیروی انسانی کلانتری ها را ضروری بیان کرد.

شهردار محمدیه: پروژه ایمن سازی کانال آب مهرگان به اتمام رسید

محمد پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای سه طرح در شهر مهرگان اظهار کرد: در فاز نخست، فنس کشی و اجرای حفاظ کانال مادر مهرگان به طول 2.5 کیلومتر با فاصله 100 متر از محدوده مسکونی اجرا شد که از ضروریات بود چرا که جان مردم در معرض خطر بود.

وی افزود: در فاز دوم، احداث جاده سلامت به طول 2.5 کیلومتر و عرض هشت متر و در فاز سوم احداث پارک ساحلی هشت هکتاری در دستور کار قرار دارد که اعتبار اجرای این سه طرح حدود 40 میلیارد تومان است.

شهردار محمدیه در ادامه با اشاره به نیازهای سازمان آتش نشانی جهت ارائه خدمات بیشتر، گفت: نردبان برای ساختمانهای بلندمرتبه طبق اذعان کارشناسان آتش نشانی، پاسخگوی همه اتفاقات نخواهد بود چرا که سازه خاصی دارد و امکان استقرار آن نیست.

پیری اضافه کرد: موضوع پهباد را هم برای اطفای حریق بررسی کردیم که برای اطفای حریق خیلی خوب است اما برای امداد نمی تواند کاری انجام دهد.

وی تعداد بلوک های مهرگان را یک هزار و 130 بلوک ذکر و خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی به عنوان سازنده بلوکهای مهرگان باید نسبت به تعبیه و نصب سیستم رایزرهای خشک اقدام می کرد که این مهم اجرا نشده و هزینه هنگفتی نیاز است.

این مسئول بیان کرد: با نصب تیربرق در پارکینگ عمومی مهرگان، این پروژه مورد بهره برداری قرار می گیرد این در حالی است که از بنیاد مستضعفان هم دعوت به عمل آمده و مقرر شده سه پروژه برای مهرگان تعریف شود.

شهردار محمدیه هزینه نگهداری پارک های شهر مهرگان را پنج میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: شهرداری محمدیه در تعامل با نیروی انتظامی مساعدتهای لازم را داشته که می توان به اختصاص زمین برای احداث ساختمان کلانتری اشاره کرد؛ مهرگان از نظر امنیتی و انتظامی ضعیف است گرچه دو کلانتری داریم اما از تجهیزات، نیروی انسانی و استقرار آنها خبری نیست و ساختار تشکیلاتی نیروی انتظامی محمدیه باید در حد یک شهرستان باشد و برای امنیت پایدار باید ساختار آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول