اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجرای دقیق و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در اولویت است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان گفت: اجرای مطلوب و مطابق با برنامه زمان‌بندی طرح نهضت ملی مسکن استان در اولویت قرار دارد.

اجرای دقیق و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان و پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار داشت: روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان نسبت به برنامه زمان‌بندی، وضعیت قابل قبول دارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از برنامه در نظر گرفته شده برای این شهر در فاز ساخت و اجرایی قرار دارد گفت: گام دوم این پروژه از اولویت‌های اساسی است که باید در روند آن تسریع شود.

قاری‌قرآن با بیان اینکه این جلسه، ششمین جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی و رفع مشکلات طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان است، افزود: هدف از برگزاری این جلسات، هماهنگی برای رفع مسائل کلی در رابطه با طرح نهضت ملی مسکن است اما برای رفع برخی مسائل فنی و تخصصی باید جلساتی با فاصله زمانی کوتاه تر و مداوم در مجموعه برگزار تا مشکلات حل و فصل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: مبحث برق مصرفی این پروژه در شهر جدید بهارستان طی این نشست مطرح شد که در راستای سرعت بخشی آن برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیم بعمل آمد.

لازم به ذکر است، در این جلسه موضوعات و مباحث پیرامون خدمات زیربنایی، نظام مهندسی، آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، روند اجرای قراردادها و برنامه زمان‌بندی مطرح و جهت رفع مشکلات بررسی و برنامه‌ریزی لازم بعمل آمد.

در طی این بازدید مسائل و مشکلات اجرایی احصا و در جلسه‌ای با جمعی از سازندگان و انبوه‌سازان مسکن ضمن بررسی موانع، راهکارهای عملی جهت شتاب بخشی به عملیات اجرایی این طرح ارائه شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول