اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دشمنان به‌طور دائم در حال سیلی خوردن از ملت ایران هستند

امام جمعه نایین با بیان اینکه بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان مردم سیزده آبان تاریخی را رقم زدند، گفت: همه برنامه‌ریزی‌های دشمن با حضور میلیونی مردم نقش بر آب شد و دشمنان ایران مدام در حال سیلی خوردن هستند.

دشمنان به‌طور دائم در حال سیلی خوردن از ملت ایران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم و  ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان، اظهار داشت: در یک روز ۳۷۰ شهید بر روی دستان اصفهانی‌ها تشییع شد و امروز خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است و باید یاد شهدا را در جامعه گسترش دهیم.

وی افزود: در اصفهان مادری مجاهدانه هفت فرزندش را هدیه می‌کند ولی گریه نمی‌کند و این مورد نتیجه فضای کار انقلابی است که می‌تواند چنین معجزه‌ای داشته باشد البته هنوز هم این فضا تعطیل نشده و امروز مادر آن بسیجی که وحشیانه به دست اغتشاشگران شهید می‌شود در کنار تابوت پسرش می‌گوید پسرم فدای رهبرم.

مطهرخو با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ بار دیگر معجزه انقلاب را در برابر یک جنگ عظیم دیدیم، گفت: همه دشمنان با تمام امکانات پای کار آمده بودند و هر کس وظیفه‌ای برای نابودی این نظام برعهده گرفته بود که بازیگر اصلی این جنگ ترکیبی آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه نایین با اشاره به اینکه وظیفه آمریکا اتحاد بین تمام مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: بازیگر دوم این جنگ رژیم غاصب صهیونیستی بود که برای شنود، رمز گشایی، جنگ و دفاع سایبری و ساخت هر نوع بدافزاری که بتواند برای جاسوسی استفاده کند ماموریت داشت، همچنین بازیگر سوم نیز عربستان سعودی بود که با هدف فروپاشی ایران اسلامی، عملیات روانی و ناآرام کردن محور مقاومت به ویژه ایران را با اختلاف افکنی مذهبی انجام داد.

وی با بیان اینکه بازیگر چهارم ضدانقلاب، منافقین، ملی‌گرایان، بهایی‌ها، مارکسیست‌ها و سلطنت‌طلب‌ها بودند، افزود: این گروه چون داخل کشور بودند با بررسی شرایط، مشکلات را بزرگنمایی و در شبکه‌های اجتماعی علیه نظام اسلامی منتشر می‌کردند که در ادامه دشمنان با استفاده از اراذل اوباش و راه‌های ارتباطی، هنری و بصری این جنگ روانی را به راه انداختند.

مطهرخو اظهار کرد: چون دشمن هنوز نتوانسته به خاکریز اعتقادی و ایمانی مردم دست پیدا کند اکنون با هدف تقدس‌زدایی، حمله و توهین به رهبری، طلاب، مساجد و حوزه‌های علمیه را شروع کرده است.

امام جمعه نایین با یادآوری اینکه مردم  ایران نشان دادند که پای دین، روحانیون و عالمان هستند، خاطرنشان کرد: مردم همانطور که از نیروهای انتظامی تجلیل کردید، دسته‌های مختلف از مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها به حوزه‌های علمیه نیز بروند تا دشمن بفهمد مردم پای تمام ارزش‌ها ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از دیدار رهبر معظم انقلاب با دانش‌آموزان مردم سیزده آبان تاریخی را رقم زدند، عنوان کرد: همه برنامه‌ریزی‌های دشمن با حضور میلیونی مردم نقش بر آب شد و دشمنان ایران مدام در حال سیلی خوردن هستند.

مطهرخو اضافه کرد: این ملت  تا پای جان بر آرمان‌های خود یعنی امام، شهدا، حجاب، استقلال، آزادی، جمهوریت، عدالت، رهبری ایستاده و این پیام مردم در ۱۳ آبان بود.

امام جمعه نایین در پایان با تأکید بر اینکه امکانات درمانی بیمارستان و ظرفیت تولید‌کنندگان نایین از نقاط مثبت این شهرستان است، گفت: من از مدیران و مسؤولان نایین می‌خواهم که پیگیر افزایش مراکز تفریحی، راه‌اندازی هر چه سریع‌تر کتابخانه و باغ بانوان این شهرستان باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول