اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

13 آبان امسال یک رفراندوم بزرگ بود

امام‌جمعه نطنز گفت: در روزهای اخیر عده‌ای در خارج حساب‌شده وعده‌ای در داخل فریب‌خورده با طرح مسأله رفراندوم می‌خواهند در کشور شبهه افکنی کنند اما ۱۳ آبان امسال یک رفراندوم بزرگ بود و اکثریت مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رفراندوم برگزار کردند.

13 آبان امسال یک رفراندوم بزرگ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تهرانی‌مقدم اظهار داشت: این شهید به‌عنوان سردار عالی‌قدر، دانشمند برجسته با نگاه به افق‌های بلند در راستای جهاد خودکفایی دفاعی سپاه قدم برداشت و در این راه هم به شهادت رسید.

 وی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی افزود: رهبر معظم انقلاب سه دهه است که از کمبود مطالعه در کشور نگرانی دارند اما نه مردم و نه مسؤولان خواسته رهبری را اجابت نکردند و در این راستا کتاب باید در سبد فرهنگی مردم به‌صورت ارزان و رایگان قرار بگیرد تا به‌ یک فرهنگ تبدیل شود.

یعقوبی تصریح کرد: در روزهای اخیر عده‌ای در خارج حساب‌شده وعده‌ای در داخل فریب‌خورده با طرح مسأله رفراندوم می‌خواهند در کشور شبهه افکنی کنند اما ۱۳ آبان امسال یک رفراندوم بزرگ بود و اکثریت مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل رفراندوم برگزار کردند.

 امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه قانون اساسی ما ۴۳ سال پیش نوشته‌شده است، گفت: دشمن به قانون اساسی ایران شبهه وارد می‌کند اما چرا قانون اساسی آمریکا که ۱۵۳ سال پیش نوشته‌شده و مورد اعتراض ۹۰ درصدی مردم آمریکاست را مطرح نمی‌کند، استکبار مدافع حقوق زن و بشر نیست بلکه این‌ها مدافع منافع خود هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به جنگ ملت آمده است، خاطرنشان کرد: جنگ‌افزار دشمن هم شبهه افکنی و شهوت پراکنی است، آن‌ها با رسانه‌های خود می‌خواهند مردم را فریب بدهند و تنها راه ما جهاد تبیین است، نسل جدید ما باید از خیانت‌های پهلوی باخبر بشود باید همه این‌ها به جوان‌ها گفته شود چرا اروپا باید برای ما خط‌مشی تعیین کند، چرا اروپا و آمریکا حقوق بشر را بخشی معنا می‌کنند هر جا منافع خودشان به خطر بیفتد آن‌ها داد می‌زنند اما هر جا منافع آن‌ها تمام می‌شود اصلاً کاری به کار آنجا ندارند تا برای ما خط‌مشی تعیین کنند.

سکوت عده‌ای معنی جز دشمنی با ایران نمی‌دهد

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود ضمن اشاره به مسائل اخیر که در کشور اتفاق افتاد، اظهار کرد: صف‌آرایی منافقین، پهلوی‌ها، آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، داعش، کومله، دمکرات، آل سعود و اتحادیه اروپا با همراهی برخی مزدوران داخلی علیه تمامیت ایران و اسلام بود و آنچه این جریانات معاند و کودکش برنامه‌ریزی کرده بودند با بصیرت مثال‌زدنی امت حزب‌الله نقش بر آب و خنثی شد.

وی افزود: جریانات اخیر اغتشاش و آشوب بود و نمی‌توان اسم ان را فتنه گذاشت چراکه در فتنه تشخیص حق و باطل برای امور مردم سخت می‌شود اما در اتفاقات اخیر دشمن، از روز اول دشمنی خود را با اسلام علنی کرد و گفت که مرگ مهسا امینی بهانه است اصل نظام نشانه است.

قاسمی تصریح کرد: واقعاً تعجب‌آور است کسانی که نان‌ونمک انقلاب را خوردند و در سایه این انقلاب به نان و نوایی رسیدند در این اغتشاشات سکوت کردند و هیچ موضعی از خود نشان ندادند، در حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ، زاهدان، و کرج، که دل هر انسانی را آتش می‌زند و می‌سوزاند سکوت آن‌ها جز دشمنی با ایران معنای دیگری ندارد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول