اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ضرورت برخورد قاطع با عناصر اصلی اغتشاشات

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان با بیان اینکه اقداماتی که در اغتشاشات اخیر توسط عده‌ای صورت گرفت با هیچ عقل، منطق و اصول انسانی سازگار نبود، گفت: از قوه قضائیه درخواست داریم با عناصر اغتشاشات اخیر برخورد جدی و سریع داشته باشند.

ضرورت برخورد قاطع با عناصر اصلی اغتشاشات

رسول حامدیان، دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه اقداماتی که در اغتشاشات اخیر توسط عده‌ای صورت گرفت با هیچ عقل، منطق و اصول انسانی سازگار نبود، اظهار داشت: اگر شخصی قصد دارد اقدامی تأثیرگذار انجام دهد باید رعایت اصول و ادب را داشته باشد، اما جریان اخیر به این موضوعات پایبند نبود و به همین دلیل از طرف مردم به‌طور کامل طرد شد.

وی پیرامون اتفاقات اخیر در سطح دانشگاه‌ها افزود: دانشگاه‌ها محل پیشرفت علمی و فناوری کشور و سرمایه آینده نظام است اما اقداماتی که در این مدت در دانشگاه‌ها صورت گرفت در شأن دانشگاه‌ها نیست و عناصری از بیرون هدایت این موضوع را در دست گرفتند.

مسؤولان دانشگاه‌ها با عناصر اصلی اغتشاشات برخورد قاطع داشته باشند

حامدیان با تأکید بر اینکه ادامه چنین شرایطی در دانشگاه‌ها قابل قبول نخواهد بود، تأکید کرد: مسؤولان دانشگاه‌ها با عناصر اصلی برخورد قاطع داشته باشند و دانشجویانی که توجیه نیستند با گفت‌وگو توجیه شوند.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین استان اصفهان ادامه داد: جنبش دانشجویی از ابتدا جنبشی اصیل بر ضد آمریکا و عناصر آمریکایی بوده و هیچ‌گاه فریب نخورده و ضروری است نسل فعلی دانشجویان نسبت به پیشینه تمدنی و تاریخی ایران مطلع باشند. 

وی با بیان اینکه ریشه‌های اغتشاشات اخیر اقتصادی نیست و از خارج کشور هدایت می‌شود، عنوان کرد: در کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی مطرح است و مردم با این مشکلات مواجه هستند اما از سمتی بصیرت لازم را دارند و این اغتشاشات را از مباحث اقتصادی جدا می‌کنند، در همین راستا خود را به این موضوع وارد نکردند و در ادامه عصبانیت دشمن نیز به‌علت عدم پاسخ مردم به جریان اغتشاشات است.

مسؤولان به‌دنبال تقویت پلتفرم‌های داخلی باشند

حامدیان با تأکید بر لزوم تقویت پلتفرم‌های داخلی در حوزه فضای مجازی اظهار کرد: این فضا بر روی جوانان تأثیرگذار اما رها شده و ضروری است قانون برخورد با تخلفات فضای مجازی عملیاتی شود.

وی گفت: به‌عنوان جامعه اسلامی مهندسین از نیروهای انتظامی و نظامی تقدیر می‌کنیم و از قوه قضائیه نیز درخواست داریم با عناصر اغتشاشات اخیر برخورد جدی و سریع داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/ع/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول