اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توضیحات رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص جزئیات رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: افرادی که جرائمی مرتکب شدند، پرونده‌هایشان تشکیل و به کمیته انضباطی خواهد رفت و با توجه به قانون ابلاغی جدید، تا زمان تشکیل پرونده ممنوع‌الورود می‌شوند.

توضیحات رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در خصوص جزئیات رسیدگی به پرونده دانشجویان متخلف

سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص شایعه مطرح شده مبنی بر اخراج تعدادی از دانشجویان این دانشگاه، اظهار داشت: اخراج دانشجوی متهم به مرتکب جرم یا جرایم نیازمند طی کردن مراحلی در کمیته انضباطی است، یعنی لازم است تشکیل پرونده و طی کردن مراحل آن طبق شیوه‌نامه مصوب صورت بگیرد و تاکنون حکم اخراج برای دانشجویی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان متخلف تا تعیین وضعیت پرونده کمیته انضباطی و صدور احکام قطعی تعلیق شده‌اند، افزود: افرادی که جرائمی مرتکب شدند، پرونده‌هایشان تشکیل و به کمیته انضباطی خواهد رفت و با توجه به قانون ابلاغی جدید، تا زمان تشکیل پرونده ممنوع‌الورود می‌شوند. 

میبدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر  تعدادی پرونده  در دست بررسی است و مطمئناً تخطی از قوانین در دانشگاه موجب صدور احکام خاص مرتبط با نوع جرم منتسب خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول