اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت مالیات در جامعه فرهنگ‌سازی شود

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان گفت: پرداخت مالیات در جامعه به‌عنوان یک معروف نیازمند فرهنگ‌سازی دقیق است.

پرداخت مالیات در جامعه فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین‌پور، سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان در دیدار با دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان، ضمن تأکید بر لزوماهمیت و ترویج معروفات در جامعه گفت: پرداخت مالیات باید به‌عنوان یک معروف در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: پرداخت مالیات در جامعه به‌عنوان یک معروف نیازمند یک فرهنگ‌سازی دقیق است و اعتماد مردم به نظام به‌عنوان سرمایه اصلی در کشور موجب ایجاد و قوام این فرهنگ خواهد شد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به برنامه‌های سازمان امور مالیاتی کشور خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان امور مالیاتی حرکت به‌سوی خوداظهاری و تمکین مالیاتی است؛ تمکین داوطلبانه بدون اعتماد مردم به دولت و عامل اجرایی آن در این زمینه یعنی سازمان امور مالیاتی کشور مسیر نخواهد بود.

حسین‌پور حفظ تکریم مؤدیان مالیاتی را مهم‌ترین هدف اداره کل امور مالیاتی استان سمنان دانست و افزود: پاسخگویی و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع و مهم‌ترین عامل اعتماد مردم به سازمان امور مالیاتی است.

وی ضمن تشکر از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، بر لزوم همکاری متقابل ستاد و اداره کل امور مالیاتی استان به‌منظور اشاعه فرهنگ مالیاتی تأکید کرد.

شأن و جایگاه امر به معروف نباید متزلزل شود

حجت‌الاسلام محسن انصاری‌نیا، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در دیدار با سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان سمنان از رویکرد جدید و متمایز این ستاد خبر داد و عنوان کرد: شأن و جایگاه امر به معروف نباید متزلزل شود.

وی با اشاره به نقش فتنه در حوادث اخیر کشور بیان کرد: مرگ «مهسا امینی» بهانه‌ای در جهت فتنه‌گری در کشور بود و دشمن با سوءاستفاده از جریان فتنه، سعی در به هم زدن امنیت در کشور را داشت.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: توانمندسازی مدیران یکی از رسالت‌های این ستاد است؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند تا مشکلات و معضلات کمتری وجود داشته باشد و با اشاعه معروفات در محیط کار، موانع را برطرف کنند.

انصاری‌نیا ضمن تأکید بر لزوم تقویت رویکردهای مردم‌نهادی ستاد عنوان کرد: هر چه ستاد بیشتر حاکمیتی باشد، کمتر موفق خواهیم بود.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات به‌حق مردمی از سوی ستاد گفت: ما دنبال مچ‌گیری و ایجاد مشکل نیستیم و همواره سعی در رفع مطالبات جریانی و کلان که مربوط به گروه عامه است، داریم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به تقویت کارآمدی یک مجموعه به‌عنوان یکی از معروفات، بر لزوم سلامت معنوی و کاری دستگاه‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول