اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تمدید بیش از 5 هزار گذرنامه در قزوین/ صدور گذرنامه دائم حدود 14 روز زمان می برد

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرمانده انتظامی استان قزوین، مدت زمان صدور گذرنامه دائم را حدود 14 روز و گذرنامه موقت مرزی را حدود چهار روز بیان کرد و گفت: تاکنون بیش از 5 هزار گذرنامه فاقد اعتبار و زیر 6 ماه اعتبار تمدید شده است.

تمدید بیش از 5 هزار گذرنامه در قزوین/ صدور گذرنامه دائم حدود 14 روز زمان می برد

سرهنگ حمیدرضا رضوانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تمدید گذرنامه های فاقد اعتبار و زیر 6 ماه اعتبار در حال انجام است به این نحو که کسانی که مدارک خود را صبح تحویل می دهند بعد از ظهر هم تحویل می گیرند و در واقع به روز این مهم صورت می گیرد. 

وی افزود: تاکنون برای بیش از 5 هزار نفر تمدید گذرنامه انجام شده است. 

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با توجه به پیک و شلوغی صدور گذرنامه به دلیل حضور در عتبات عالیات،  تدابیری اندیشیده شده تا مردم استان قزوین بتوانند گذرنامه موقت مرزی اخذ کنند که به محض ارسال مدارک، برای افراد گذرنامه موقت مرزی چاپ و به درب منازل ارسال می شود. 

رضوانی افزود: کسانی که فاقد گذرنامه هستند باید به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند تا گذرنامه موقت مرزی برای آنان صادر شود. 

وی اذعان کرد:کسانی که گذرنامه دائمی درخواست کرده اند و تمایل برای دریافت گذرنامه موقت مرزی ندارند باید منتظر بمانند تا گذرنامه آنان صادر شود. 

این مسئول تصریح کرد: گذرنامه افرادی که درخواست گذرنامه دائمی دارند حدود دو هفته طول می کشد تا صادر شود و گذرنامه کسانی هم که درخواست گذرنامه موقت مرزی داده اند به مدت حدود چهار روز طول می کشد تا برای آنان صادر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول