اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فرماندار آبیک: «خبرنگاران» چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

فرماندار شهرستان آبیک گفت: خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.

فرماندار آبیک: «خبرنگاران» چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، در آستانه هفته خبرنگار نشست صمیمی و مشترک فرماندار شهرستان آبیک و فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با خبرنگاران، فعالان مجازی و اعضای کانون بسیج رسانه این شهرستان پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در این نشست با قدردانی از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار شهرستان و انتقال مطالبات و مشکلات مردم و پیگیری امور، خبرنگاران را چشم بینای مردم و مسئولان دانست و بر انتقاد از مسئولان با رعایت تقوا و پررنگ ‌تر کردن روحیه امید و نشاط در بین مردم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی تاکید و اظهار کرد: سیاست و تلاش شورای تامین و مدیران شهرستان آبیک پیگیری و تکمیل و اتمام  پروژه‌هایی است که سال‌هاست بر زمین مانده این در حالی است که بسیاری از مسائل موجود در شهرستان، مسائل و موضوعات پیش پاافتاده‌ای است که با مدیریت و نظارت به سرانجام می‌رسند و در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: مسائل و مشکلاتی که در شهرستان آبیک قابل پیگیری و حل باشد با همت مسولان پیگیری و رفع می‌کنیم و مسائلی هم که نیازمند پیگیری استانی و ملی است از طریق مسئولان استانی و ملی پیگیری و حل و فصل خواهد شد.

فرماندار شهرستان آبیک خدمت‌رسانی به مردم فارغ از حواشی و موضوعات مختلف را سیاست دولت سیزدهم و مسئولان استانی و همچنین شهرستان ذکر و ادامه داد: اگر مدیران شهرستان بخواهند وارد مسائل حاشیه‌ای شوند از امر خدمت‌رسانی به مردم دور خواهند شد و به مدیرانی هم که جدید انتخاب می‌شوند اذعان کرده‌ام اگر بخواهند وارد مسائل حاشیه‌ای شوند، سیاسی کاری کنند و برای خدمت به مردم تبعیض قائل شوند، برخورد می‌کنم و فقط باید برای مصالح مردم خدمت کنیم.

پیگیری روزانه پروژه خط انتقال آب

فتوحی اضافه کرد: طی 6 ماه اخیر و خدمت در این شهرستان، پیگیری روزانه پروژه آب سد طالقان به آبیک و هزینه کرد مناسب اعتبار تخصیص یافته به پروژه دراسفند ماه سال گذشته به همت استاندار قزوین به مبلغ 150 میلیارد تومان قاطعانه و با جدیت در دستور کار قرارگرفت و با همت والای استاندار قزوین و نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان استان به ثمر رسیده و به زودی آب باکیفیت به سفره‌های مردم می‌آید که امروز تیمی از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برای انجام آزمایشات مختلف آب سد طالقان اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌هایی که پیگیری شده و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته پل راه‌آهن آبیک-قشلاق- کمال‌آباد است که پس از هشت سال پیشرفت آن دراین ماه، به حدود 85 درصد خواهد رسید. مشکل صدور جواز ساخت و ساز برای شهروندان که سه سالی بود، راکد مانده بود هم پیگیری و رفع شد.

طبق اذعان این مسئول، با ورود و پیگیری شورای تامین شهرستان آبیک معتادین متجاهر پارک‌ها و بوستان‌های شهر آبیک جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل شدند، با تدبیر شورای تامین شهرستان آبیک تکلیف مورتور سوارانی هم که بدون پلاک یا با پلاک مخدوش تردد و برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، مشخص می‌شود.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: در تزریق دوز اول و دوم واکسن، شهرستان آبیک رتبه دوم و در تزریق واکسن دوز سوم این شهرستان رتبه نخست را در استان کسب کرده که بیش از 50 درصد مردم واکسینه شده‌اند و درخواست می‌شود جاماندگان نسبت به تزریق دوز سوم و دیگر دوزهای واکسن اقدام کنند.

فتوحی ادامه داد: خبرنگاران بیشترین ارتباط را با مردم دارند و با آنان عجین‌تر هستند و با انعکاس موضوعات  و مسائل مختلف ارجاع داده شده از سوی مردم به مسئولان، در رفع مشکلات گام‌های موثری برمی‌دارند.

گفتنی است، پیگیری برخی از پروژه های شهرستان آبیک در دستور کار مسئولان قرار دارد که به محض رسیدن به سرانجام،  اطلاع رسانی خواهد شد که باید گفت با روی کار آمدن دولت سیزدهم، پیگیری های خوبی از سوی مسئولان در حال انجام است که با تحقق آنها، نور امید بیشتری در مردم زنده می شود.

در پایان نشست، از زحمات خبرنگاران شهرستان آبیک تجلیل شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول