اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه ها باید جامعه را به آرامش حقیقی برسانند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بزرگی رسانه ها به بزرگی مردم و انقلاب است چراکه آن ها زبان مردم و انقلاب هستند و وجودشان با ارزش است در حالی که می دانیم رسانه ها در مرکز میدان برای انقلاب ایستاده اند و بر غصه ها و تحمل برخی بی مهری ها بر آنان واقف هستیم.

رسانه ها باید جامعه را به آرامش حقیقی برسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید خبرگزاری فارس قزوین که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: پاسخ به این سؤال که چگونه می‌توان خانواده عظیم انقلاب را گسترش داد و مردم در کنار هم با دل‌های مطمئن زندگی کنند را باید در رسانه که با ذهن ها و باورهای مردم سر و کار دارد، جست و جو کرد. 

وی افزود: افق های پیش روی روشن ملت و انقلاب و کشور را رسانه ها می توانند نشان دهند که در این بین توجه و عمل خبرگزاری فارس به ایده جدیدی مبنی بر خلق خبر توسط مردم به منزله اهتمام به ضرورت برقراری ارتباط بین مردم و جامعه است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) رسانه های استان قزوین را زبان صادق مردم، در کنار مردم و با مردم دانست و افزود: رسانه ها باید صادقانه اخبار را از مردم دریافت و مشفقانه به مسئولان انعکاس دهند چرا که برخی، امروز طاقت حرف های تند را ندارند و به همین دلیل برخی اتفاقات ناخوشایند در شرایط فعلی جامعه هستیم. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: عده ای پشت سر اهل رسانه حرکت می کنند و رسانه ها باید جامعه را به آرامش حقیقی برسانند و با امیدآفرینی درست و نشان کردن صحیح مشکلات اصلی، این مهم می بایست تحقق یابد تا وارد زمین دشمن نشویم.

سردار رفیعی آتانی خبرگزاری فارس را امین و معتقد و تلاشگر در مسیر تحقق آرمان های بلند امامین انقلاب معرفی کرد و گفت: مادامی که در دایره مردم، انقلاب و زیر چتر هدایت های مقام معظم رهبری هستیم تمام اختلافات، سلایق و علایق متفاوت قابل قبول است.  

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس سخنگو و دردشناس مردم است، خاطر نشان کرد: خبرگزاری فارس را باید به قله باورهای مردم تبدیل کرد تا مردم به این خبرگزاری اعتماد کنند و حرف های آنان به مسئولین منتقل شود که در چند ماه اخیر و حضور مدیر جدید خبرگزاری فارس در قزوین، خبرگزاری این گونه هدایت شده و پس از این هم ادامه
خواهد داشت.  

خبرگزاری فارس مجموعه ای عظیم از خانواده بزرگ رسانه است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خبرگزاری فارس در مرکز و قزوین را مجموعه عظیمی از خانواده بزرگ رسانه برای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: علاقه داریم رسانه ها در بزنگاه ها اگر یارانی سوال و ابهام دارند و یا ناامید هستند را به میدان بیاورند چرا که کار رسانه مومن،  متدین، انقلابی و مردمی این است و ما خیلی برای راضی کردن دل این و آن رسانه ها را به میدان نمی آوریم.

سردار رفیعی آتانی افزود: بزرگی رسانه ها به بزرگی مردم و انقلاب است چراکه آن ها زبان مردم و انقلاب هستند و وجودشان با ارزش است در حالی که می دانیم رسانه ها در مرکز میدان برای انقلاب ایستاده اند و بر غصه ها و تحمل برخی بی مهری ها بر آنان واقف هستیم. 

وی ادامه داد: امام حسین علیه السلام تنها امامی بود که به خاطر انتقال پیام بزرگتر، حج واجب را نیمه تمام گذاشت که رسانه انقلاب هم اهم و مهم می کند و حتی اگر قرار است واجبی را به زمین بگذارد برای انتقال پیام مهمتر، به حضرت سید الشهدا علیه السلام اقتدا می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول