اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

عضو شورای اراک: انقلاب بزرگی در بهبود حمل و نقل شهری اراک رقم خورده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک گفت: در حوزه خرید و بازسازی وسایل حمل و نقل شهری انقلاب بزرگی در شورا رقم خورد که برکت آن نصیب شهر می‌شود.

عضو شورای اراک: انقلاب بزرگی در بهبود حمل و نقل شهری اراک رقم خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدرضا قریشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌های شورا، کمیسیون برنامه و بودجه بود.

وی با بیان اینکه از زمان شروع به کار شورا و کمیسیون‌ها اقدامات مختلفی صورت گرفت، افزود: ۶۶ جلسه با ۱۷۸۲ ساعت نفر با ۲۶۶ مصوبه که ۱۳۸ مصوبه آن در صحن علنی به تصویب رسید، برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه نابسامانی نیروی انسانی شهرداری از چالش‌های شهرداری است که در کمیته ساماندهی نیروها در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: یکی از کارهای  مدنظر کمیسیون حوزه ساختاری بود که در این حوزه کمیته حسابرسی و نیروی انسانی تشکیل شد.

قریشی افزود: رویکرد کمیسیون قانونمداری، عدالت‌محوری و رفع تبعیض بود، سعی کردیم تمام مصوبات بر اساس قانون و قانونمداری باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک یادآور شد: یکی از مهم‌ترین مصوبات تفویض اختیار بود که به منظور تسهیل در کار شهرداری به شهردار اعلام شد.

قریشی بابیان اینکه استقرار نظام خزانه داری در شهرداری برای نخستین بار با هدف شفاف سازی شکل گرفت ادامه داد: بودجه ۱۴۰۰ اشکالات زیادی داشت که در بررسی عملکرد آنها را بررسی کردیم که عدم توجه به پژوهش و نیازسنجی در اجرای برنامه‌ها یکی از جدی‌ترین اشکالات بود.

وی اضافه کرد: دفترچه عوارض اعتراضات زیادی داشت که با رویکرد عدالت‌محوری و توجه به مناطق محروم اصلاح شد، هرچند بازهم راضی نیستیم اما تلاش داریم اشکالات برطرف شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری در بحث متمم به صورت ویژه دیده و ۳۰ دستگاه اتوبوس خریداری شد تصریح کرد: در حوزه خرید و بازسازی وسایل حمل و نقل شهری انقلاب بزرگی در شورا رقم خورد که برکت آن نصیب شهر می‌شود.

قریشی گفت: اعضای شورا با انسجام توانستند اتفاقات خوبی را رقم بزنند و امیدواریم این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول