اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۴ آزمایشگاه دانش آموزی در بندرعباس افتتاح شد

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از افتتاح ۴ آزمایشگاه دانش آموزی در دو ناحیه آموزش و پرورش بندرعباس با حمایت استاندار هرمزگان و تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، خبر داد.

۴ آزمایشگاه دانش آموزی در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان امروز ضمن تقدیر از حمایت‌های بی دریغ مهدی دوستی ،استاندار هرمزگان از برنامه های آموزش و پرورش ، در ادامه این خبر افزود: با توجه به وجود ظرفیت و استعدادهای قابل پرورش دانش آموزان هرمزگانی در زمینه‌های علمی، تدارک آزمایشگاه های مجهز برای انجام امور پژوهشی و تحقیقات و مطالعه این عزیزان در دستور کار شورای آموزش و پرورش هرمزگان قرار گرفت.

 

وی افزود: در این راستا با تخصیص اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، آزمایشگاه‌های فیزیک، زیست شناسی در پژوهش سرای ناحیه یک بندرعباس و شیمی، زمین شناسی در حوزه آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس، تجهیز و به مناسبت عید امامت و ولایت با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولین، افتتاح شد.

قویدل تأکید کرد: در نظام تعلیم و تربیت براساس اهداف سند تحول بنیادین بر فعالیت‌های پژوهش محور و پرورش ذهن خلاق و پویا تأکید شده است، لذا تمام تمرکز را باید برای تحقق این مقاصد آموزشی و پرورشی مهم متمرکز کرد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول